"נחפשה דרכינו ונחקורה"

מה הקב"ה רוצה מאיתנו? מרן הרב שטיינמן על "אסון 402"

מרן הגראי"ל שטיינמן התבטא בעקבות "אסון 402" המזעזע, כי הקב"ה רוצה לעורר אותנו והדגיש כי אין שאלה במה להתחזק. מרן הגר"ח קנייבסקי חיזק את חתנה של הכלה הפצועה (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגראי"ל שטיינמן ואוטובוס הדמים (צילומים: יעקב כהן - פלאש 90)

בעקבות האסון הנורא של התאונה הקשה בה נהרגו שישה מנוסעי האוטובוס קו 402 של 'אגד', שהתנגש במשאית שעמדה בצד הדרך בכביש 1, חלה התעוררות עצומה בקרב קהל שלומי אמוני ישראל להתחזק בכל הנושאים.

ב"יתד נאמן" הובא כי מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן התבטא בעקבות האסון הקשה ואמר כי "הקדוש ברוך הוא רוצה לעורר אותנו ורוצה שנחפש דרכינו ונחקורה".

"והלוא גם בזמן שהיה נביאים לא היו אומרים לנו על מה עשה ה' לנו ככה (זולת במקרים מיוחדים כמו אצל יהושע שהמלאך אמר לו עתה באתי), אלא רק 'ישרים דרכי ה' ופושעים ייכשלו בם'", הוסיף מרן הרב שטיינמן.

ראש הישיבה הוסיף ואמר כי "על כן חובה עלינו להתחזק, ואין כאן שאלה במה יש להתחזק, שבכל דבר שמתחזקים יש תועלת, אך בתנאי שיקבלו זאת בקבלה גמורה בלב שלם".

בתוך כך, אמש קובי קסטלניץ, חתנה של הכלה שרי שפרלינג, תלמיד ישיבה "קול תורה" בירושלים, הגיע לביקור חיזוק במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

שר התורה עודדו וחיזקו כי "יש להתחזק באמונה תמימה שהכל מאיתו יתברך והכל לטובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר