כנופיייה יהודית-ערבית

לוקחים לנסיעת מבחן, משכפלים וגונבים: כך פעלה כנופיית גנבי הרכב

לאחר דיווחים רבים על גניבות רכב, פתחה המשטרה בחקירה במהלכה גילתה כי כנופיית יהודים וערבים מירושלים, נהגו לקחת רכבים לנסיעת מבחן, לשכפל את המפתח ואז לגנוב את הרכב (ארץ)

(צילום: אביר סולטן - פלאש90)

כנופיית גנבי רכב, יהודים וערבים, תושבי ירושלים, פעלו ברחבי הארץ, בשיטה מתוחכמת וגנבה עשרות רכבים, היום הוגשה נגדם הצהרת תובע, שחשפה את השיטה.

החקירה החלה בעקבות מידע שהתקבל במשטרה אודות כנופית גנבי כלי רכב הפועלת בכל הארץ בשיטה מתוחכמת בה פרצו וגנבו כלי רכב.

ממצאי החקירה עולה כי חברי הכנופיה, יהודים וערבים, תושבי ירושלים , פעלו בשיטה מתוחכמת ומחושבת לפיה היו מאתרים בעלי כלי רכב המפרסמים את רכבם למכירה, קובעים איתם מפגש במהלכו לוקחים את הרכב לנסיעת מבחן.

הם היו מקבלים מבעל הרכב את הקוד של הרכב ואת המפתחות. עם יציאתם לנסיעת המבחן ביצעו שכפול מהיר של מפתח הרכב בחנות של שכפול מפתחות, והיו מחזירים את הרכב לבעליו. אלא שכעבור מספר ימים בעל הרכב היה מגלה כי רכבו נגנב .

עוד עלה בחקירה, כי בחלק מהאירועים אף היו מפזרים שברי זכוכית על רצפת החניה במטרה להסוות את שיטת הגניבה ולהציגה כפריצה לרכב על ידי ניפוץ זכוכית החלון.

את כלי הרכב היו מוכרים לבעלי משחטות רכב מהשטחים במאות שקלים.

במהלך פעילות החקירתית והמבצעית עצרו בלשי התשאול את החשודים לאחר שגנבו רכב באותה השיטה והחלו בנסיעה מהירה ולא נענו לקריאות הבלשים לעצור ואף פגעו בניידת המשטרה ונעצרו על ידי מחסום משטרתי.

במהלך השבוע האחרון נעצרו 4 חברי הכנופיה, שני ערבים תושבי מזרח ירושלים ושני יהודים תושבי העיר, להם מיוחסים בשלב זה 9 אירועים של גניבת כלי רכב באותה השיטה.

מעצרם של שלושה מהחשודים הוארך היום ביום נוסף, עם הצהרת תובע. כנגד החשוד הרביעי הוגשה הצהרת תובע בנפרד. במשטרה אומרים כי החקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר