מסמסים, חותכים באדום

חיים ביטון לא לבד: נהגי אוטובוס ממשיכים להתפרע על הכביש

אחרי העדויות על הנהיגה הפרועה של חיים ביטון שחשוד במעורבות באסון קו 402, תיעודים חדשים מתפרסמים ברשת: נהגי אוטובוס ש"חותכים" באור אדום ומסמסים תוך כדי נהיגה על הכביש (בארץ)

מימין: מסמס בנהיגה, משמאל: חותך באדום (צילום מסך)

עוד לא עבר שבוע מהתאונה המחרידה, אך נראה שנהגים בתחבורה הציבורית עוד לא למדו את הלקח: סרטונים שמופצים בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, מציגים נהגים בתחבורה הציבורית שמבצעים לכאורה עבירות תנועה חמורות תוך סיכון אפשרי של הנוסעים. כזכור, רק לפני ימים ספורים גבתה תאונה קשה בכביש ירושלים תל אביב את חיי שישה בני אדם לאחר שנהג אוטובוס התנגש במשאית ככל הנראה בשל הסחת דעת.

בחלק מהסרטונים ניתן לראות נהגים בחברת התחבורה "קווים-עלית", שמתעסקים בטלפון הסלולרי במהלך הנהיגה. באחד הסרטונים אף נראה האוטובוס כשהוא סוטה מהנתיב בעקבות התעסקות הנהג בטלפון הסלולרי שלו למשך פרק זמן משמעותי.

חיים ביטון, חשד שהסחת דעת גרמה לתאונה הקשה בכביש ירושלים תל אביב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בסרטון נוסף שפורסם בשעות האחרונות, נראה נהג אוטובוס עירוני של חברת אגד בירושלים כשהוא חוצה צומת בשכונת "גאולה" ברמזור אדום, תוך שהוא מסכן נהגים אחרים בכביש.

(מתוך הפייסבוק של אלימלך זילברשלג)

"בימים האחרונים דובר רבות על ההפקרות של נהגי אגד בכבישים" כתב אלימלך זילברשלג ששיתף את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלו. "נהגי אגד, החברה הגדולה בארץ לתחבורה ציבורית מרגישים חופשיים על הכביש כי הם באגד ומי יכול עליהם?! חבר שלח לי את הסרטון הזה שצולם במצלמת הדרך ברכב שלו אתמול בירושלים בו רואים אוטובוס אגד שעובר את הצומת ברמזור אדום מלא".

"בסרטון רואים איך הרמזור מצד ימין מתחלף לאדום, הרמזור שמול הנהג מתחלף לירוק ורק אז רואים את האוטובוס חולף על פניו. מיותר לציין מה היה קורה אם חבר שלי היה יוצא מיד כשהרמזור נהיה ירוק, אם הולך רגל תמים או אישה צעירה עם תינוק בעגלה היו חוצים את הכביש באותו זמן". הוא הוסיף: "שתפו כדי שזה יגיע לאן שזה צריך להגיע, כי על פי החשד נהרגו השבוע שישה בני אדם מרשלנות של נהג של החברה הזאת".

בעקבות התאונה הקשה, בימים האחרונים צפו טענות רבות על צורת נהיגתם של נהגי האוטובוסים בישראל. אזרחים מדווחים על נסיעות לא זהירות ולעתים מסכנות חיים של נהגי אוטובוסים מחברות התחבורה הציבוריות השונות בישראל.

לאחר תאונת הדרכים הקשה בה נהרגו הבחור יעקב ישראל חשין ז"ל, הבחור ישראל וינברג ז"ל, הבחור אהרון מרדכי כהן ז"ל, הבחור לוי יצחק אמדדי ז"ל, הגברת מרת לאה מלמוד ע"ה והגברת חנה פעשא פרנקל ע"ה, התברר כי למרות שנהג האוטובוס חיים ביטון כבר היה מעורב בעבר בתאונת דרכים דומה בכביש 1, שרק בנס לא גרמה לנפגעים בנפש, הוא חזר לכביש.

נוסע שנפצע בתאונת הדרכים הקודמת בה היה מעורב ביטון, ושבעקבותיה אף הורשע הנהג בהסדר טיעון בבית משפט לתעבורה, אמר ל"כיכר השבת" כי בזמנו הגיש תלונה לחברת אגד נגד הנהג. הנוסע סיפר כי הוא נדהם לשמוע כי החזירו את ביטון לעבודה וכי הוא סבור כי מדובר בעוול של חברת אגד שבחרה לאפשר לו לחזור לכביש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר