ממשיך במתקפות

ליברמן מאשים: "נתניהו התחייב לחרדים לכל החיים"

יו"ר ישראל ביתנו תקף בחריפות את השותפות בין הפוליטיקאים החרדים ונתניהו וטען כי "בשום קונסטלציה בעתיד נתניהו לא יוותר על המפלגות החרדיות ותמיד ייכנע לכל דרישותיהן" (חדשות, פוליטי)

אביגדור ליברמן (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן תקף היום (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ועידת ישראל ביתנו וטען כי התחייב לשותפות עם החרדים לא רק בקדנציה הנוכחית אלא לכל הכנסות העתידיות בהן הוא מתכוון לקחת חלק.

''כשהלכנו לנשיא לאחר הבחירות המלצנו על נתניהו כמועמד להרכיב את הממשלה, ללא תנאים מוקדמים" טען ליברמן. "לא ניסינו לדבר איתו לפני ההמלצה או לקבל הבטחות מראש. 'אבל אני מכיר את האיש טוב, אפילו טוב מאוד. לכן אמרתי שאני לא אחתום על ההסכם הקואליציוני לפני שאראה את ההסכם עם החרדים".

ליברמן הוסיף: "היה ברור לי שלפני שנתניהו פיזר את הקואליציה הקודמת והלך לבחירות הוא הגיע להבנות עם המפלגות החרדיות. כשראיתי את ההסכם הבנתי דבר נוסף, שההבנות שלו עם המפלגות החרדיות הן לא רק לגבי הכנסת ה-20, אלא גם לגבי הכנסת ה-21, הכנסת ה- 22 וכן הלאה".

"בקיצור, לגבי כל הכנסות העתידיות וכל מערכות הבחירות בהן הוא מתכוון לקחת חלק. ותאמינו לי הוא מבחינתו מתכוון להישאר במערכת הפוליטית עד לשנת 2069... בשום קונסטלציה בעתיד נתניהו לא יוותר על המפלגות החרדיות ותמיד ייכנע לכל דרישותיהן".

ליברמן התייחס בנאומו גם לגל הטרור והציג 10 נקודות למיגור הפיגועים: "על מנת להכריע את גל הטרור הנוכחי מדינת ישראל צריכה לנקוט בצעדים הבאים: 1. לחזור לסיכולים ממוקדים. 2. להפסיק את העברת הכספים לאבו מאזן. 3. לגרש את משפחות המחבלים לרצועת עזה. 4. לשלול תושבות מערביי מזרח העיר המעורבים בטרור ולמשפחותיהם. 5. לאפשר איחוד משפחות אך ורק בצד הפלסטיני, ולא בצד הישראלי. 6. להרוס בתים לא רק של מחבלים שביצעו רצח. מי שניסה לרצוח ולא הצליח לא צריך לקבל פרס בזה שמשאירים את ביתו על תילו. 7. להחמיר עונשים באופן דרסטי נגד שוהים בלתי חוקיים ומעסיקיהם. 8. לחוקק חוק עונש מוות למחבלים. 9. להפסיק להעביר גופות מחבלים למשפחותיהם. 10. במידת הצורך, יש להכריז על מצב חירום בדיוק כמו שקרה בצרפת לאחר הפיגוע בתיאטרון בטקלאן בפריז ב- 13 בנובמבר 2015, אשר נמשך עד היום".

ליברמן על הפוליטיקאים החרדים: "כת" (באדיבות ערוץ 10)

בליכוד תקפו את נאומו של ליברמן ואמרו כי "למי שעוד היה ספק לגבי מיקומו של ליברמן על המפה הפוליטית, קיבל הערב הוכחה ניצחת. כל הסיסמאות והתירוצים הפתטיים של ליברמן לא יכולים להסתיר את העובדה הברורה לכול: בניגוד להבטחותיו המפורשות, ליברמן בגד במצביעי הימין וכעת הוא חובר לשמאל במטרה להפיל ממשלת ימין".

"כל השאר ברבורים ותירוצים שנועדו לכסות על כך וכולם מבינים זאת היטב. נראה שמדובר בכנס הכנה לחג הפורים שבו לפיד מתחפש למרכז וליברמן מתחפש לימין. הציבור מבין היטב שליברמן הוא אופרטוניסט שמתחפש לימין כשם שלפיד שעומד בראש מפלגת שמאל מתחפש למרכז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר