לקראת המסע החסידי

אהלי ענק לאלפי חסידים: צפו בהכנות לשבת של סאטמר במירון

בשלישי הבא זה יקרה: האדמו"ר מסאטמר ינחת בישראל לביקור מיוחד עם אלפי חסידיו. השיא - שבת מרוממת על ציונו של התנא האלוקי הרשב"י במירון. צפו באהלי הענק שמוקמים במירון (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

מסע האדמו"ר מסאטמר לארץ הקודש: בשבוע הבא (שלישי) יגיע האדמו"ר מסאטמר למסע מיוחד בארץ הקודש יחד עם אלפי חסידים, זאת לכבוד שמחת בר המצווה לנכדו וחתונת אחיינו. גולת הכותרת של המסע תהיה שבת ההתאחדות של האלפים בראשות האדמו"ר בציונו של הרשב"י במירון. לקראת השבת המיוחדת, נבנים בימים אלו מתחמי ענק בציון הקדוש שיאכלסו את קהל האלפים.

(באדיבות המצלם)

האדמו"ר צפוי לנחות ביום שלישי, כאשר לאחר מכן ייסע לירושלים להשתתף בשמחת בר המצווה לנכדו, בן לחתנו, בנו של האדמו"ר מדושינסקי. ביום רביעי צפוי האדמו"ר להשתתף בשמחת נישואי אחיינו, בן להרה"צ רבי חיים הערש מייזליש, ראש הישיבה ורב שיכון סאטמר בבני ברק וחתנו של הרבי מויז'ניץ.

מעמד החופה יתקיים ברחוב ישמח משה ברחבת בית המדרש של החסידות בהשתתפות אדמו"רים, כשלאחר מכן סעודת המצווה תיערך באולם האירועים "לאגו" בראשון לציון. ביום חמישי יניח האדמו"ר מסאטמר תפילין לנכדו חתן בר המצווה באירוע בהשתתפות בחורי וילדי החסידות. לאחר מכן יערוך הרבי טיש לחיים קצר לרגל המעמד.

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

בחמישי בערב, ייצא האדמור למסע יחד עם אלפי החסידים לקראת שבת מירון בצילו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. לכבוד השבת, מוקמים בימים אלו ארבעה אוהלי ענק ליד הציון כאשר באחד מהם יהיו התפילות, בשני הטישים בהשתתפות הציבור ובשניים האחרים יסעדו את סעודות השבת החסידים מישראל ומארה"ב.

לפנות בוקר, ביום שישי, יערך מעמד תפילה ואמירת כל ספר התהילים על ידי החסידים בצוותא חדא. לאחר מכן יתקיים מעמד סיום מסכת בראשות האדמו"ר.

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

שיאה של השבת תהיה בהשתתפות הציבור הענק בצילו של הרבי בתפילות ובטישים, כאשר אירוע מיוחד יתקיים במוצאי השבת לאחר טקס ההבדלה, אז תיערך ההדלקה ברחבת תולדות אהרון ברוב עם בראשות האדמו"ר שידליק את אבוקת האש לזיכרו של רשב"י.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר