מצאו להם מאבק חדש

"כיפת גרוש ומכשירי סחי ומאוס": אנשי 'טוהר המחנה' נגד המלצרים

בהודעה שהפיצו אנשי "טוהר המחנה" לעיתונאים, הם קוראים למאבק חדש נגד המלצרים הפועלים באולמות השמחות. "במקרה הטוב יש כיפת גרוש לראשם שאחת למספר דקות נופלת" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מלצר עם כיפה גדולה שב"טוהר המחנה" לא אוהבים (מתוך הקליפ של ליפא שמעלצר ל"Shain Vi Di Levone")

בהודעה שהפיצו הערב (שני) אנשי "טוהר המחנה" לעיתונאים, הם המליצו להחל ולשכור שירותי מלצרות מארגון חרדי, זאת בשל "כיפת גרוש" ומכשירי סחי של המלצרים כיום באולמי השמחות, כך לפי ההודעה.

"בכל השמחות צורמת הופעתם של המלצרים. בעבר המלצרים היו מחויבים לקוד אתי ונדרשה התחשבותם בצורת ההופעה שלהם. היום במרבית האולמות המלצרים אינם מחויבים לשום דבר, ועד כמה שקשה לסבול את ההופעה החילונית של עגילים באוזניים וכו' שבמקרה הטוב יש כיפת גרוש לראשם שאחת למספר דקות נופלת, הרי שאין אפשרות לקבל את הזוהמה שהם מביאים לתוככי המחנה בדמותם של אייפונים ומכשירי סחי ומיאוס שמקומם לא יכירנו במחנה היראים".

"בעזרת הנשים המצב גרוע שבעתיים והמלצריות מופיעות בלבוש שחץ וכיעור. ביותר חמורה התופעה בשעות הערב המוקדמות עת גדודי מלצרים פושטים על אזורי האולמות בלבוש חילוני ומקלקלים את האווירה הטהורה של שכונות התורה והחסידות. כך גם בשעות הלילה כשהם מסיימים את עבודתם הם יוצאים בערבוביא מחרידה ובקולי קולות ויוצרים אווירה פרועה של הוללות ופריצות, רח"ל. גם באולמות עצמם לפני ואחרי האירוע ישנם מכשולים חמורים בגדרי הצניעות עקב התנהגותם הקלוקלת. במהלך האירוע עצמו הם משתמשים בשפה זולה וירודה וילדים ובני נוער נאלצים לשמוע את שפתם הזולה".

"מלצרים אלו שאינם אלא בני נוער חילוניים אינם מחויבים גם לנורמות שירות ומזלזלים באורחים המגיעים לשמחה, כך שגם בעלי השמחה אינם מקבלים תמורה הולמת עבור כספם, והאורחים יוצאים מהאירוע בחוסר שביעות רצון. כל אלו לצד בעיות הלכתיות שמעוררים הללו שאינם שומרים שבת, ומעוררים חששות כשהם נוגעים ביין וכו', ובעלי השמחה נאלצים להחביא מהם את היינות. גם בשמחות המתקיימות בשבת קודש, גורמים המלצרים לחילולי שבת ה"י, בהורדת הסירים והחזרתם ע"ג הפלטות, חיתוך מפות בשבת, ה"י" נאמר בהודעה.

"אברכים יראי שמים בעלי יוזמה הקימו ארגון המאגד תחתיו אברכים יראי שמים העוסקים לפרנסתם בשירותי מלצרות, ומלצריות חרדיות המגישות בעזרת הנשים. מלבד העובדה שהופעתם של מלצרים אלו מכובדת יותר וכל פרצות הצניעות נחסכות, מאחר שמדובר באברכים יראי שמים הם מחויבים לתודעת שירות גבוהה יותר והם מעניקים שירות איכותי ברמה גבוהה מאוד, ובנוסף, ישנה את העדיפות לפרנס אברכים יראי שמים".

עוד נאמר כי "מדובר ב"ה בתופעה מבורכת הצוברת תאוצה, עד שבעז"ה בעוד תקופה כבר לא נבין כיצד השתמשנו באותם מלצרים. אי לכך, מעוררים ב'ועד לטוהר המחנה' את בעלי השמחות לעמוד על זכויותיהם ולדרוש מבעלי האולמות להעסיק מלצרים חרדים, כדי לשמור על קדושת המחנה ושילדינו לא ייאלצו חלילה להיחשף להתנהגותם הנלוזה של המלצרים הזולים".

ליפא שמעלצר ממלצר (הקליפ המלא כאן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר