לונדון נערכת ל-10 מתקפות טרור בו זמנית

הרשויות בלונדון נערכות להתקפת טרור בו זמנית בעשרה מוקדים שונים, כך מדווח הטלגרף הבריטי. "מה שקרה בפריז הראה לנו שאנחנו צריכים להיות ערוכים לעשר מתקפות במקביל" (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
לונדון (צילום: Gili Yaari/Flash90)

הטרור העולמי מאיים על אירופה: בשבועות האחרונים נערכים בסוכנות הלאומית לפשיעה באנגליה לאפשרות שחלילה ינסו טרוריסטים איסלאמיים קיצוניים להוציא אל הפועל מתקפה משולבת של מספר פיגועי טרור בו זמנית.

ה"טלגרף" הבריטי מדווח כי הרשויות נערכות להתקפה בו זמנית של עד עשרה מוקדים בעיר לונדון כשבין היתר עולה החשש שהטרוריסטים ינסו להשתמש בנשק כימי אי ביולוגי.

"היינו רגילים להתכונן לשלוש מתקפות טרור בו זמנית, אבל מה שקרה בפריז הראה לנו שאנחנו צריכים להיות ערוכים ליותר מכך. כעת אנחנו מוכנים גם למקרה של שבע, שמונה, תשע ועשר מתקפות במקביל", אומר לעיתון שר בטחוני.

במשטרת לונדון מגברים את הסיורים על מנת לטעת את תחושת הביטחון בקרב התושבים.

במקביל, יחידת הקומנדו הבריטית המובחרת SAS מנהלת אימונים ממוקדים סביב התמודדות עם מטעני חבלה מאולתרים ואילו מחלקת החבלה של המחלקה ללוחמה בטרור בצבא הבריטי הרכיבה צוות בעל מיומנות להילחם בנשק כימי וביולוגי.

"המטרה הינה לגייס את כוחם של כל הצוותים מכל הרשויות במטרה להילחם בתופעת הטרור העולמי", אומרים בקרב גורמים הבטחון האנגלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר