צפו בווידאו

החרדים כועסים: שוב ליאון הצביע נגד החרדים

חברי המועצה החרדים הביעו זעם על תמיכתו של משה ליאון באישור תקציב לכיתות לימוד לדתיים וחילונים, בלא אישור כיתות גם לילדים מהמגזר החרדי. "מדובר בגסות וברדיפה שאין דומה לה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90. וידאו: כיכר השבת)

בהצבעה שנערכה בשעה האחרונה (שני) בוועדת הכספים בעיריית ירושלים בנוגע לתכנית לבניית כיתות גן בשכונת קריית יובל לחינוך הכללי (חילונים וד"לים) שהגישו חברי המועצה החילונים והדתיים, הביעו חברי העירייה החרדיים זעם על כך שלדבריהם במשך שנים - למרות הצפיפות האיומה ותנאי ההזנחה הקשים בה למדו ילדי הגנים - נאמר להם מהעירייה כי אין שטחים מתאימים לבניית כיתות לימוד לחרדים. "והנה כעת הוגשה לוועדת הכספים בקשה לאישור כיתות לחילוניים".

חברי המועצה החרדיים היתנו את העברת התקציב לכיתות הילדים של החינוך הכלל בהעברת תקציב נוסף לכיתות לימוד לילדי החינוך החרדי, אך ברוב חילוני ודתי לאומי ובתמיכת מועמד החרדים משה ליאון נפלה התנגדותם של החרדים. משמעות ההחלטה היא שיבנו בקרית יובל כיתות לימוד לגנים לחילונים בלבד ולא לחרדים.

יצויין, כי חברי המועצה החרדים הצביעו נגד כל הסעיפים הקשורים לקרית יובל, עד להפסקת חילולי השבת במינהל הקהילתי בשכונה.

בתיעוד שהגיע ל"כיכר השבת" נראה משה ליאון כשהוא מצביע יחד עם חברי המועצה החילוניים נגד העברת תקציב לכיתות לימוד לילדים חרדיים. חברי המועצה החרדיים קבלו בפני חברי הוועדה החילוניים כי אין זה שיוויוני בעליל וכי זו גסות ורדיפה שאין דומה לה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר