מכתב נזעם

מאיר פרוש למשרד האוצר: קיימו את ההסכם הקואליציוני

סגן שר החינוך מאיר פרוש שיגר בימים האחרונים מכתב לראש אגף התקציבים במשרד האוצר, אמיר לוי, ממנו עולה כי ההסכם הקואליציוני של 'יהדות התורה' לא מכובד ותקציבים לא מועברים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מאיר פרוש (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הכעס של נציגי הציבור החרדי על התנהלות הממשלה נמשך: מתברר כי כותרות לחוד ומעשים לחוד ובעוד במשרד האוצר הבטיחו כי יעבירו את התקציבים הרי שבפועל הדברים רחוקים מלהשביע רצון.

ממכתב דחוף ששיגר סגן שר החינוך מאיר פרוש בימים האחרונים לראש אגף התקציבים במשרד האוצר, אמיר לוי, עולה כי צהלות השמחה והחגיגות מהסיעות החרדיות על ביטול גזירות פירון, היו כנראה מוקדמות מידי.

כבר לפני חודש, שיגר סגן השר פרוש מכתב שנשמר בחשאיות ושם הלין פרוש על אי קיום סעיף 45 בהסכם הקואליציוני בין הליכוד ליהדות התורה, לפיו יוחזר כל התקצוב של שעות התמרוץ והטיפוח שנלקחו בימי פירון במשרד החינוך מתלמידי מוסדות המוכר שאינו רשמי.

במכתבו הראשון, מחה פרוש על כך שהאוצר לא ביצע את ההעברות התקציביות על פי ההסכמים והעביר את הסכומים המקוצצים כבימי פירון ובכך בעצם פגע בכל ההסכם הקואליציוני והסיכומים אליהם הגיעו הנציגים החרדים עם ראש הממשלה נתניהו.

אלא שהמכתב שנשלח בצורה דיסקרטית לפני כחודש על מנת שלא לעורר זעזועים מיותרים בקואליציה השברירית - כלל לא נענה ולכן פנה השבוע שוב סגן השר פרוש במכתב דחוף נוסף על כך שאי ביצוע העברות התקציביות למוסדות המוכר שאינו רשמי הינם הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני ועל כן הוא דורש שהעברות יחודשו ויתבצעו כפי שסוכם.

אחד מחברי הכנסת החרדים מסר ל"כיכר השבת" כי "לא די שאנו רחוקים עוד שנות אור מחלום השוויוניות בתקציבי החינוך אלא שגם המינימום שהיה בעבר לתקציב המוכר שאינו רשמי, כלל לא מועבר".

לדבריו, "לא מספיק ההצהרות וההסכמים - צריך לראות את זה קורה בפועל. בינתיים חלק משמעותי לא נעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר