טור אורח

עיתונאי קטן שלי

הם יודעים להסביר כמה דירות יש על שם הבת שלו, מכירים את הדירה בספסופה או במקום אחר בארץ, יודעים את כל הפרטים על מתחם התחנה. ישראל גליס כותב לעיתונאים החרדים (חרדים,דעות)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
הרב ישראל גליס (צילום: פלאש 90)

כמו רבים, גם אני קראתי את עיתוני סוף השבוע החרדים והחילונים בנושא החם "הרב אריה דרעי", בכדי לכתוב לכם את הדברים כדלהלן. יש ביננו עיתונאים, כותבי טורים, שדרנים וחברי קבוצות שונות שחברו לעיתונאים חילונים והחליטו לשפוך את דמו של אריה דרעי בלי חשבון ובלי לדעת פרטים.

את האינפורמציה הם שואבים מהעיתונות והתקשורת החילונית. הם יודעים להסביר כמה דירות יש על שם הבת שלו, מכירים את הדירה בספסופה או במקום אחר בארץ, יודעים את כל הפרטים על מתחם התחנה, מצטטים יודעי דבר ומקורבים ועל סמך זה קובעים את עתידו וחזרתו של המודח חזרה לזירה.

רגע, אתם חובשי כיפה, מתפללים אולי 3 פעמים ביום בציבור (או לא), שומרים על כשרות הגוף - אבל אין לכם טיפה של יראת שמים? חברתם לגרועים שבשונאינו. לכם אפשר להקדיש את השיר שכתב אריק אינשטיין (שמחותנו אמר שהיה צדיק ואיש אמת) והלחין מיקי גבריאלוב.

"הם כותבים בעיתונים, מה שהם רוצים. מסרסים מלכלכים, בלי שום רחמים. נכנסים אל המיטות, מציצים מהחורים. ואין מה לעשות, אין פה רחמים. מלבינים את הפנים, פוגעים במשפחה. אם היום היה תורי, אז מחר יהיה תורך. אז איך אתה ישן בלילה, עיתונאי קטן שלי. איך אתה נרדם, על מה אתה חולם בלילה, אחרי שפיכת הדם. איך אתה נרדם, בן אדם, איך אתה נרדם...".

חברים, גם אני הייתי שם, וראיתי את התוצאות. אני מבקש וקורא לכם לעצור, רגע לפני שאתם שולפים את סכיני העט והמחשב שלכם. גם ללעוג עליו ועל בני משפחתו זה לא הזמן עכשיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר