התמונה עם מנדלבליט

הרצוג: "דיברנו גם על הסלט וגם על החביתה"

יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג הסביר את התמונה עם היועהמ"ש אביחי מנדלבליט וטען כי דיברו רק על הסלט ועל החביתה. באשר לבדיקה בעניינו אמר: "כך עובדת שיטת חיסול-סיכול החדשה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצחק הרצוג בכנס באילת (צילום וידאו: מתוך ynet; תמונה: באדיבות המצלם)

יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג שהמשטרה מנהלת בדיקה בעניינו התייחס בצהריים (שני) בכנס לשכת עורכי הדין באילת לתמונv שצולמה שם מוקדם יותר הבוקר כשהתיישב לצד היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט לארוחת בוקר, זאת בזמן שהיועמ"ש צפוי להחליט בעניינו בימים הקרובים.

בפתח נאומו באילת אמר הרצוג: "שמעתי דיווחים דרמטיים שאני יושב עם היועץ המשפטי באותו שולחן", אמר ח"כ הרצוג, "אז היה לנו באמת דיון מרתק ומעמיק גם על הסלט וגם על החביתה".

בהמשך דבריו התייחס הרצוג לבדיקה המשטרתית נגדו ואמר: "כל מי שעבד לצידי יודע שאני מקפיד על שקיפות, הגינות וניקיון ציבורי. הרי כל חיי טענו נגדי שאני לא נותן לזוז, שאני לא מעגל פינות, שאני לא משתתף בקומבינות, בדיוק בגלל זה אמרו עלי חנון, ובריון טלוויזיה אפילו גידף אותי בשפה מטונפת.

הרצוג ומנדלבליט, הבוקר (צילום: מוטי קמחי - ynet)

"אבל מסתבר שכמו שיש משטרת התנועה ומשטרת הגבולות, יש בשנים האחרונות גורמים שמנסים להכתיב למשטרה יחידה חדשה: משטרת הקמפיין".

לדבריו: "השיטה חוזרת על עצמה שוב ושוב: תמיד ערב בחירות או כשקואליציות כושלות מאיימות להתפרק, צצה תלונה, מיד יופצו מאות אלפי וואטסאפים עם מידע בלעדי וסודי, מיד יעופו לאוויר שמועות והמצאות ועלילות דם, ותמיד יקום אחד המועמדים שיגיד שממש כואב לו הלב, והשני יגיד שהוא מתייסר, והשלישי יגיד שזה לא הוא וכך עובדת שיטת חיסול-סיכול החדשה".

יו"ר 'המחנה הציוני' הצהיר: "אני לא אתן לזה לקרות, ואני לא אתן לאף אחד, להקים לנו כאן משטרות קמפיין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר