נשיא המועצת חושף

הסטייפלר על בנו הגר"ח קנייבסקי: "הוא לומד יותר טוב ממני"

הגר"ש כהן מספר כי ראה את הסטייפלר סוחב סכך ושאל אותו מודע לא נעזר בבנו הגר"ח. "הוא לומד יותר טוב ממני", השיב הסטייפלר • ומתי הסטייפלר גירש יהודי בצעקות "רשע"? • האזינו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

מיוחד: נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן סיפר לאחרונה לתלמידיו על היום בו ראה את מרן הסטייפלר הגאון רבי יעקב ישראל קנייבסקי זצ"ל סוחב סכך בעצמו ומדוע סירב להיעזר בבנו מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

"ראיתי את הסטייפלר בסוכות סוחב חבילה של דקל, של סוכה. אמרתי לו 'הרב, למה לא הבן?', הוא אמר 'הוא לומד יותר טוב ממני'", מספר הגר"ש כהן.

הגר"ש כהן הוסיף בחיוך: "מישהו היה מעז לשאול אותו ככה? פירושו של דבר שהדברים שלהם מחושבים כל דבר ודבר".

ראש הישיבה סיפר על מקרה נוסף שנסע עם הסטייפלר באוטובוס: "הוא היה נוסע באוטובוס רגיל, פעם נסעתי אתו. אמרתי לו 'פה יש נשים', לקח את המעיל שלו ותלה אותו, בכל חלון מתח אותו".

"עד עכשיו אתה נוסע באוטובוס? היום כל אחד יש לו רכב פרטי... חבל מי שלא ידע לחיות עם אנשים כאלה, ראית מה זה איש אמת", הוסיף.

נשיא המועצת סיפר על מקרה חריג במהלך פגישה שלו עם הסטייפלר: "היה לו על השולחן הרבה פתקים של שמות, 'כיוון שאני עייף עייף לוקח...', הייתי אצלו, נכנס אליו מישהו ובקש ברכה, (הסטייפלר צעק עליו. י"כ) 'רשע, תצא מכאן', לא שאלתי אותו דבר, אני נבהלתי... איך הוא ידע אני לא יודע, הוא היה עם כיפה, הוא היה מחלל שבת".

הגר"ש כהן סיים את דבריו: "אני שרואה דבר כזה, זה משגע אותי, אנחנו ממש עיניים להם ולא יראו, בעוונות הרבים".

הקלטה בחסות קו השיעורים מראה כהן 0799304000 (שלוחה 526)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר