פעוט בן שנתיים נפגע בתאונה בתל אביב: "נהג פורשה חצה באדום"

פעוט בן שנתיים ואמו כבת 45 נפצעו הצהריים (שני) באורח בינוני בתאונה שנגרמה ככל הנראה מנסיעה של נהג ברמזור אדום ברחוב חיים לבנון ברמת אביב בתל אביב (חדשות)

(צילום: תומריקו - ynet)

פעוט בן שנתיים ואמו כבת 45 נפצעו הצהריים (שני) באורח בינוני בתאונה שנגרמה ככל הנראה מנסיעה של נהג ברמזור אדום ברחוב חיים לבנון ברמת אביב בתל אביב. המשטרה חוקרת את הנהג שהתנגש במכונית אחרת שפגעה בפעוט ובאמו.

מלבד האם והפעוט, בתאונת הדרכים נפצעו עוד שלושה בני אדם באורח קל, עד ראייה סיפר לאתר Ynet כי "נהג הפורשה נכנס במכוניות נגד כיוון התנועה". המשטרה עדיין אינה יודעת אם נהג הפורשה הוא זה שאחראי לתאונה או נהג הפולקסווגן שנסע מולו. איש מהנהגים לא נעצר עד כה.

הדיווח הראשוני התקבל במד"א בשעה 16:56 ולמקום הוזעקו כוחות הצלה. מהמשטרה נמסר כי מבדיקה ראשונית של זירת האירוע עולה כי התאונה התרחשה בין כמה כלי רכב, וכתוצאה מהפגיעה, התהפכה אחת המכוניות ופגעה בהולכת רגל ובנה בזמן שחצו במעבר חצייה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול לאם ולבנה הפעוט ופינו אותם לבית החולים איכילוב בעיר. מצבו של הפעוט קשה, אך התייצב מאז שהגיע לבית החולים והוא הועבר לטיפול נמרץ ילדים. מצבה של האישה בינוני, והיא מתקשה לזכור ולשחזר את מה שקרה. עוד שלושה נוסעים במכוניות סמוכות נפצעו קל.

ירדן ביידר, פרמדיקית מד"א שהגיעה למקום, סיפרה: "ראינו ג'יפ נוטה על צדו בין שני רכבים. מחוץ לרכבים ראינו אישה כבת 45 ותינוק כבן שנתיים וחצי שוכבים על הכביש כשהם בהכרה מלאה, וסובלים מפגיעה רב מערכתית. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו במצב בינוני עד קשה לבית החולים איכילוב. שלושה פצועים נוספים שנחבלו קלות טופלו במקום ופונו לבית החולים במצב קל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר