ועידת דגל התורה

ההצעה שתסיים את הקרבות ביהדות התורה?

ח"כ משה גפני מציע הקמת ועדה משותפת עם אגודת ישראל שבה יוחלט על חלוקת הנציגות החרדית בהתאם לגודלו של הציבור אותו מייצגות הסיעות. "לא ניתן שהזעם יישאר בתוך החדר הזה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(תמונה ראשית: הדס פרוש, פלאש 90. וידאו: ישראל כהן, כיכר השבת)

במהלך ישיבת הנהלה של הועידה הארצית של תנועת דגל התורה הערב (רביעי), העביר יו''ר תנועת דגל התורה ח"כ משה גפני מסר חריף לתנועת אגודת ישראל בנוגע לחלוקה הפנימית ביחסי הכוחות במפלגת יהדות התורה.

"המצב הזה לא יכול להימשך יותר" הבהיר גפני. יו''ר תנועת דגל התורה הציע בפני החברים שתי הצעות, האחת אם לבקש מראש הממשלה בנימין נתניהו להרחיב את הקואליציה ולצרף מפלגות נוספות, ואם כן האם להמליץ על צירופם של המחנה הציוני או מפלגתו של ליברמן ישראל ביתנו.

ההצעה השניה, הייתה כיצד לנהוג במחלוקת הפנימית מול אגודת ישראל. "אנחנו לא רוצים פילוג אבל דורשים שוויון מלא". הוא הציע להקים ועדה משותפת עם אגודת ישראל שתחליט על חלוקה משותפת של הנציגות לפי גודל הציבור.

"לא ייתכן שימשיך הכל להיות מנוהל על פי חצרות וקהילות. אנחנו יש לנו מסד מתונים ואנו מציעים לפעול על פיו. נקים וועדה יחד עם אגודת ישראל, ארבעה חברים מצידנו וארבעה מצידם, שיעבדו יחד את הנתונים"

"לא ניתן שהזעם יישאר בתוך החדר הזה. אנחנו דורשים ומבקשים שינוי. אני מציע את הצעתי להצבעת ההנהלה ושכל אחד מהחברים יגיד את דבריו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר