עושים תשובה

אסף אמדורסקי מתקרב: "אני שייך לעם ישראל"

האמן אסף אמדורסקי הצהיר בראיון ל"ידיעות אחרונות" על תהליך ההתקרבות שלו ליהדות: "אני מגביה כוס, מברך על היין והחלה ושומט כל מלאכה. אל תזמינו ממני הופעות בשבת" (ברנז'ה, אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: חגי דקל, יהונתן צור - ynet)

בראיון מיוחד בסוף השבוע לעיתון "ידיעות אחרונות", הצהיר האמן אסף אמדורסקי על התקרבותו ליהדות וחשף כי בחצי השנה האחרונה החל ללמוד גמרא. בראיון למוסף "7 לילות" מספר אמדורסקי כי הוא עובד כעת על תיקון מידותיו ועל יחסי האנוש שלו.

אמדורסקי מסביר מדוע נישא באחרונה בחתונה דתית על ידי רב ואומר: "אני שייך לעם היהודי, לעם ישראל. קניה ווסט מתחתן הוא יביא כומר? יביא. הוא נוצרי. הוא לא מתבייש. גם אסף שייך לעם שלו. לעם ישראל".

"מחמישי אני כבר במחשבה איך יראה שישי שלי. האם אספיק לקנות לנקות ולבשל. אני חייב להצטייד בחלה, ויהיה לי יין כשר בבית שאוכל לברך עליו - מה שלא ראיתי מעולם את אבי עושה. אני מגביה כוס, מברך על היין והחלה ושומט כל מלאכה".

אמדורסקי מספר כי הוא מבקש לשמור על כך בדיסקרטיות. לא להפוך זאת למשהו ציני. "הדברים הפרטיים הללו יפים כשהם פרטיים. לא כשהם הופכים לחומר גלם לקידום אלבום. אני מוכן לומר שאני לא עובד בשבת. אל תזמינו ממני הופעות בשבת. זה לא יקרה. אני יהודי".

אמדורסקי מעיד כי לימוד הגמרא החל כבדרך אגב. "סיימתי ללמוד נהיגה ואז נולד לי העניין ללמוד משהו. סיפרתי לחבר שחזר בתשובה לפני כמה שנים, אמרתי אולי אלמד צרפתית, אולי תורה. הוא אמר - אם תרצה ללמוד תורה, אתנפל על זה כמו פנתר. במשך תקופה נפגשנו כל שבוע וקראנו פרשת השבוע".

אמדורסקי מספר על קשר מיוחד עם הזמר אביתר בנאי שאף הוא חזר בתשובה ומדגיש כי מחנך את ילדיו להתנזר מטלוויזיה. "אצלי אין טלוויזיה. יש יו-טיוב אבל אני מגביל את הילדים בשעות ומתערב בתכנים ובמינון".

רגש או מוח; מה יותר מעורר יהודים לתשובה? (צילום: ישראל כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר