אסון בירושלים

שמואל הנביא: ילד בן 10 נדרס למוות בעת שרכב על אופניו

ילד בן 10 שרכב על אופניו ברחוב שמואל הנביא בירושלים נפצע באורח אנוש לאחר שנפגע מאוטובוס. הילד פונה במצב אנוש ל'הדסה הר הצופים' אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו (חרדים, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' בניסן תשע"ו | 10.04.16
זירת התאונה (צילומים: יחיאל גורפיין - סוכנות הידיעות חדשות 24)

אסון בירושלים: ילד בן 10 נדרס למוות בצהריים (ראשון) בעת שרכב על אופניו ברחוב שמואל הנביא בבירה לאחר שנפגע מאוטובוס.

כוחות ההצלה הוזעקו לרחוב שמואל הנביא בעקבות דיווח על ילד שרכב על אופניו ונפגע מאוטובוס חולף. צוותי מד"א ואיחוד הצלה העניקו לילד טיפול רפואי והוא פונה במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים.

בבית החולים נאבקו הרופאים על חייו אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

מבית החולים 'הדסה הר הצופים' נמסר כי "אל חדר המיון פונה ילד בן 10 אשר נפצע באורח אנוש מפגיעת אוטובוס ברחוב שמואל הנביא, תוך כדי פעולות החייאה. מאמצי ההחייאה נמשכו בחדר המיון אך לצערנו הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 14:19 נמסר למד"א מרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מאוטובוס ברחוב שמואל הנביא בירושלים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה הר הצופים ילד כבן 8 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי פעולות החייאה".

חובש רפואת חירום במד"א, בניה מימון פחה, סיפר כי "סמוך לאוטובוס שכב על הכביש רוכב אופניים בן 8 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב-מערכתית קשה. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מאוטובוס. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית חולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

דודי שקלאר מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בילד שרכב על אופניים ונחבל קשות בראשו ובגפיו כתוצאה מפגיעת אוטובוס בינעירוני. כשהגעתי לזירה יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הילד היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה תוך כדי שלמקום הגיעה ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהעבירה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים".

מדוברות המשטרה בירושלים נמסר כי "תאונת דרכים בין אוטובוס לרוכב אופניים ברחוב שמואל הנביא. רוכב האופניים קטין פונה במצב אנוש. בוחן תנועה בדרכו למקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר