תיעוד

צביקה כהן מש"ס ביקר במוסדות של בעלזא. צפו

סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק חינוך חרדי צביקה כהן (ש"ס) ערך השבוע סיור באגף החדש בבנין בית הספר לבנות 'בית מלכה' בירושלים, בהשתתפות ראשי הרשת וח"כ אייכלר (חסידים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק חינוך חרדי צביקה כהן (ש"ס) ערך השבוע סיור באגף החדש בבנין בית הספר לבנות 'בית מלכה' בירושלים, בהשתתפות ראשי רשת 'בית מלכה' המנהל אברהם יהודה פיינר, חבר הנהלת העיר מיכל הלברשטאם ויו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר.

לאחר סיור נרחב באגף החדש ובאגף שעדיין בהליכי בנייה, נערכה מסיבת לחיים לכבוד כהן העומד לימין המוסדות של בעלזא בירושלים.

מנהל הרשת הרב פיינר דיבר על מצוקת הכיתות ובניית האגפים החדשים וסיפר כי בעת הקמת היכל בית המדרש הגדול של בעלזא, שמע את האדמו"ר מבעלזא אומר כאשר ברקע נשמעו הלמות הפטישים כי "הלמות הפטישים האלו מחזקות אותי ונותנת בי כוחות וכאשר הן נפסקות איני חש בטוב".

"כך אפשר לומר גם פה כאשר הבנות יושבות בכיתה ושומעות את הלמות הפטישים של הבניה וזוכות להיות מבוני הבית הקדוש הזה", הוסיף פיינר והודה נרגשות צביקה כהן.

צביקה כהן סיפר בנאומו כי כאשר נבחר לכהן כראש עיריית אלעד ולמרות שחסידי בעלזא אינם נמנים על תושבי העיר, עם היבחרו לאחר תפילה בכותל המערבי נכנס אל הרבי מבעלזא "ומהשיחה הבהירה שהיתה לי אצל האדמו"ר קיבלתי את ברכת הדרך במקביל לייעוץ הנרחב עם דעתו הרחבה של האדמו"ר בכל התחומים, וזה ליווה אותי במשך כל הקדנציה".

ח"כ ישראל אייכלר ציין בפני הנוכחים את היותו של צביקה כהן בנו של הרב יוסף כהן ז"ל ממקימי רשת ומוסדות החינוך בעיר טבריה, וממשיך דרכו המיוחד של אביו גם כאשר כיהן כחבר מועצה בטבריה עם הקמת תנועת ש"ס, ובהמשך דרכו כראש עיר באלעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר