השו"ת עם מרן בוועידת 'דגל התורה'

הרב זילברשטיין מסביר: "הגראי"ל לא השיב כדי למנוע הסתה"

חבר 'המועצת' הגאון רבי יצחק זילברשטיין הסביר כי מרן הרב שטיינמן הגדיר שתי שאלות שנשאל בוועידת דגל התורה כ"שאלות סרק" כדי למנוע הסתה בתקשורת • "התפעלתי מפקחותו" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
השו"ת עם מרן הרב שטיינמן (צילום וידאו: אדי ביסמוט; תמונה: שוקי לרר)

השו"ת המיוחד שהתקיים יחד עם מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן בסיום כינוס ועידת דגל התורה במהלכו ענה בחדות ובפיקחות על מספר שאלות ציבוריות, ממשיך לעורר סערה והתעלות בציבור הליטאי כאשר מנהיג הדור במרום גילו המופלג עונה ומשיב בבהירות מופלאה.

כעת מתברר כי חבר מועצת גדולי התורה, רבה של שכונת רמת אלחנן, הגאון רבי יצחק זילברשטיין, שהביא את ברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי למעמד, ושישב לצידו של מרן ראש הישיבה, יצא כשכולו מלא התפעלות מן הכינוס.

הגר"י זילברשטיין אמר למוקרביו כי "ההתפעלות שלי מחוכמתו של מרן היתה בשל סגנון התשובה שלו על שתי השאלות הנוספות שעסקו בנושאים רגישים ומרן לא רצה להשיב עליהן במפורש שכן פרסומם עלול לגרום להסתה בתקשורת".

"התפעלתי לראות כיצד הוא מתחמק מהשאלות ומגדיר אותן כשאלות סרק ולא התייחס כלל לעצם השאלה", הבהיר הגר"י זילברשטיין.

הרב זילברשטיין הוסיף ואמר כי "מי שמביט בדמות דיוקנו של מרן רואה שניצב לפניו ענק בתורה וביראה שאינו נמצא כלל בעולמנו אלא נשלח על ידי השם יתברך להדריכנו ולכווננו בדעת תורה ובהשקפה טהורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר