יחימוביץ: "החקירה מחמירה את הסיטואציה, שוקלים כיצד לנהוג"

חברת הכנסת שלי יחימוביץ הגיבה לחקירת יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג: "אין ספק שחקירה באזהרה של יו"ר המפלגה ויו"ר האופוזיציה מחמירה את הסיטואציה. סומכת לחלוטין על המשטרה" (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: גילי יערי, פלאש 90)

טלטלה במערכת הפוליטית: חברת הכנסת שלי יחימוביץ (המחנה הציוני) הגיבה הצהריים (ראשון) להתפתחות בחקירת יו"ר האופוזיציה וחבר מפלגתה, יצחק הרצוג שנחקר באזהרה במשך שעות, ואמרה כי תפעל בשיתוף פעולה עם חברי המפלגה והאופוזיציה שיחליטו כיצד לנהוג ביו"ר החשוד.

יחימוביץ מסרה כי "אני משוכנעת שטובת המפלגה והאופוזיציה לנגד עיניו של הרצוג, ואפעל בשיתוף פעולה איתו ועם חבריי למפלגה כדי להחליט אילו צעדים יש לנקוט. אין ספק שחקירה באזהרה של יו"ר המפלגה ויו"ר האופוזיציה מחמירה את הסיטואציה. אני סומכת לחלוטין על המשטרה ועל רשויות החוק".

כזכור, מוקדם יותר הודיעה המשטרה כי הרצוג נחקר באזהרה במשרדי יחידת להב 433 בחשד לביצוע עבירות של קבלת תרומה אסורה, אי דיווח על קבלת תרומה ומסירת תצהיר כוזב. על פי החשד המעשים בוצעו בעת ההתמודדות לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה לפני כשלוש שנים.

מלשכת הרצוג נמסר מוקדם יותר היום בתגובה כי "ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג הגיע הבוקר למסור גירסתו לבקשת גורמי האכיפה. מרגע שהודלף דבר קיום הבדיקה הדגיש וביקש הרצוג לאפשר לו לתת גרסתו כדי להניח את הענין מאחוריו, וכך עשה. להרצוג יש אמון מלא בגורמי האכיפה והוא מודה על ההתנהלות המכובדת וההגונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר