הקול הבא מדבר

מוטי רוטמן: "נחנקתי כשעליתי על הבמה בפעם הראשונה, לא יכולתי לשיר"

מוטי רוטמן, שניצח בתחרות הקול הבא במוזיקה היהודית, מספר על ההופעה הראשונה והמפוחדת על במה גדולה: "ממש נחנקתי. לא יכולתי לשיר". ומה דעתו על מנחה התחרות, מנחם טוקר? (מוזיקה)

משה ברדא | כיכר השבת |
מוטי רוטמן, ניצח (צילום: רוני מטס, רדיו קול חי)

לאחר התמודדות ארוכה וקשה מול עשרות מתמודדים, זכה אמש (שלישי) הזמר מוטי רוטמן בתחרות "הקול הבא" במוזיקה היהודית. בראיון ל"כיכר השבת" הוא מספר על רגעי המתח, מה גרם לו להיכנס לתחרות והטיפ שלו לשאר המתמודדים.

איך הגעת לתחרות?

"שרנו בבית שירי שבת, פתאום אחותי שואלת אותי, 'מוטי למה שלא תלך לקול הבא?' שאלתי אותה מה זה והיא הסבירה לי. אני מבחינתי לא רציתי, אז היא הלכה ורשמה אותי".

ביצוע הגמר של מוטי רוטמן

ספר לנו על ההרגשה לאורך התחרות

"אומר לך את האמת, זו הרגשה נפלאה. אפילו שהם לא זמרים (המתמודדים), בכל זאת הם מגיעים וממצים את עצמם מעל גבי הבמה וזה דבר נפלא. אם תשים לב טוב, כשעליתי לבמה בפעם הראשונה ושרתי את השיר "גם כי אלך", ממש נחנקתי מהתרגשות. עמדתי כמו גולם, קירבתי את המיקרופון לפה והרחקתי, ממש לא יכולתי לשיר. אבל עם הזמן מתחילים להתרגל".

היה רגע של שבירה, שאמרת אולי 'עזוב, אני לא אזכה'?

"לא. מלכתחילה הגעתי בדעה שאני לא זוכה, כך היה לי הרבה יותר קל. אמרתי 'תראה, אתה עומד מול אנשים ואולי תגיע לגמר', אבל לא יותר מזה".

מהיכן הכישרון המוזיקלי?

"אני אדם ביישן מאוד מטבעי, יש לי את אחי, מוישי רוטמן שהוא זמר מוכר בתחום והוא עזר לי מאוד. אימי הייתה משוררת, היא הייתה מפרסמת טורים ב'קול השבת', עלון שהיה מחולק בשטיבלאך 'זיכרון משה'".

ההכרזה על הזוכה (צילום: רוני מטס, רדיו קול חי)

מה דעתך על המנחה מנחם טוקר?

"אין מילים, אדם משכמו ומעלה. כמו שיש אדם שיש לו כישרון מוזיקלי, כך יש אדם עם כישרון להעביר ערב ולדעת להנחות. הוא מנחה בחסד עליון. זה גם המקום להצדיע לדוד פדידה שהרים הפקה יפה, אין מילים!".

מה תעשה עכשיו, אחרי הזכייה?

"לא אהיה זמר חתונות. אני אתייעץ עם ההפקה על המשך דרכי".

לסיום, איזה 'טיפ' תרצה לתת למתמודדים האחרים?

"תגיעו בהרגשה שלא בטוח שאתם זוכים, כך יהיה לכם הרבה יותר קל. גם אם תפסידו, לא תרגישו החמצה וגם יהיה לכם יותר ביטחון לשיר מעל הבמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר