הפרופסור הפרובקטור

אמיר חצרוני מטנף על הבני ברקים: "שרצים שבולסים קוגל"

פרופסור אמיר חצרוני ידוע כפרובקטור לא קטן שאינו בוחל במילים כדי לטנף. הפעם, לרגל יום השואה שיחל הערב, הוא מפרסם פוסט בו הוא מטנף על הציבור החרדי ובפרט על תושבי בני ברק (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(מתוך דף הפייסבוק של אמיר חצרוני)

בהתקרב יום השואה מרשים לעצמם מידי שנה אקדמאים, אנשי תקשורת בכירים ומעצבי דעת קהל להתגולל על הציבור החרדי כשהם מנצלים באופן ציני את היום המיוחד הזה בו מתייחד עם ישראל עם זכרם הטהור של ששת מליוני הקדושים שנעקדו על קידוש השם על מנת לנגח את הציבור החרדי תוך התעלמות מהעובדה כי רבים ממנו איבדו בעצמם את בני משפחתם במחנות ההשמדה והמוות וכי הם זוכרים את הקדושים לא פחות ואולי אף יותר מכל מגזר אחר.

פרופסור אמיר חצרוני ידוע זה מכבר בהתבטאויותיו הפוגעניות אם זה נגד מזרחים, או מיעוטים אחרים או סתם פרובוקציות אחרות לשמן ללא מטרה מוגדרת אחרת.

הפעם לרגל יום השואה שיחל הערב בחר חצרוני להתגולל דווקא על הציבור החרדי ועל תושבי העיר בני ברק.

בפוסט נבזה שכתב, טוען חצרוני כי "יהדות אירופה 'הקלאסית' הייתה נראית כמו בני ברק: צפוף, מסריח, מלא בשרצים שבולסים קוגל. אם היה מגיע כובש אכזרי שמתחיל להשמיד שם, הייתם מסכנים את חייכם בשבילם?".

חצרוני פותח את הפוסט וכותב: "בניגוד ליום הזיכרון לחללי צה"ל, שהוא בעיקר יום זיכרון לטמבלים שלא היה להם שכל ללכת לחר"פ להעמיד פנים שהם חולים כשמתחילה מלחמה - המקרה של יום השואה מורכב יותר.

"מפתה לחשוב על השואה כסוג של "החטא ועונשו" - כאשר החטא היה לא לקבל את ההצעה המפתה של האינקוויזיציה ולוותר על היהדות, אך אלו שסירבו ביהירות לאינקוויזיציה במאה ה-15 הם לא מי שנשרפו בקרמטוריום חמש מאות שנה אחר כך".

חצרוני ממשיך וכותב כי "מפתה גם להאשים אירופאים שלא הצילו יותר יהודים מציפורני הנאצים - אבל תנסו להיזכר איך נראתה יהדות אירופה "הקלאסית" לפני השואה: כמו בני ברק - צפוף, מסריח, מלא בשרצים שבולסים קוגל ולא משתמשים בדיאודורנט. עכשיו, תחשבו על כובש אכזרי, יהושע בן נון, לדוגמא, שמשתלט על בני ברק ומתחיל להשמיד את תושביה רק כי הם בני-ברקים. מה הסיכוי שתסכנו את חייכם ותצילו שרץ בני-ברקי רק כדי לקבל בבית שלכם את הקוגל והסירחון?".

"ואולי, הכי נכון להסתכל על השואה כ"גירוש מגן עדן". לא רק השמידו יהודים, אלא גם שכנעו את הניצולים לעזוב את אירופה הירוקה והשקטה לטובת הלבנט הצחיח והרועש", הוא מוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר