ראש הישיבה שובר שתיקה

"מי שמפיץ סיפורים על הבחור מאילת עובר על לאו דאורייתא"

פרשת מעצר הבחור משה חזן: ראש ישיבת "שערי תבונה" יוצא להגנת הבחור ואומר בקולו כי מדובר בבחור "בן עלייה בכל המובנים וכל מי שמפיץ סיפורים על הבחור עובר על לאו דאורייתא" (חרדים)

חיים אבני | כיכר השבת |
הגאון רבי אהרון חדד (באדיבות המצלם)

בלעדי: לאחר מעצר הבחור משה חזן מישיבת "שערי תבונה" ולאחר שדוברות המשטרה באילת פרסמה כי הבחור נעצר כשהוא לבוש כבליין בעיר אילת, ראש ישיבת "שערי תבונה" יוצא להגנת הבחור ואומר בקולו כי מדובר בבחור "בן עלייה בכל המובנים וכל מי שמפיץ סיפורים על הבחור עובר על לאו דאורייתא של 'לא תעמוד על דם רעיך'.

בהקלטה שהגיעה לידי "כיכר השבת" נשמע ראש הישיבה, הגאון רבי אהרון חדד, אומר בקולן כי "כל מי שמכירו ויודע יודע שהוא בן עליה גדול בכל המובנים וכל המוציא שם רע ושקרים נלוזים שאין בינם לבין המציאות ולא כלום שום קשר בין הוא עובר על לאו דאורייתא של לא תעמוד על דם רעיך ועל זה ידוו כל הדווים".

כזכור, אמש אמר גורם בכיר בישיבה כי עורכי הדין של העמותה שוקלים לתבוע את משטרת אילת בתביעת דיבה. הגורמים בישיבה הבהירו כי הבחור נעצר בעת טיול עם קרובי משפחתו ובן דודו שאינו תלמיד הישיבה נעצר יחד עימו, בישיבה אומרים כי הם בוחנים אם שוטרי משטרת אילת התבלבלו בין הבחור משה חזן לבן דודו.

אמש הגיעו רבני הישיבה לדיון שנערך בהערכת מעצרו של הבחור, כשגורמים בישיבה אומרים לכיכר השבת כי גם במידה והבחור התנהג באופן שאינו תואם את רוח הישיבה, הרבנים וראש הישיבה לא ינטשו את הבחור בעת צרתו.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי הם דוחים את טענות ראש-הישיבה ודבקים במידע כפי שהוצג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר