ביבי לסגן הרמטכ"ל: "סיפור הנאום מאחורינו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם בטקס הרמת כוסית עם פורם מטכ"ל בקריה בתל אביב, והתייחס לנאומו השנוי במחלוקת של סגן הרמטכ"ל האלוף יאיר גולן: "אני רואה בזה אירוע חד-פעמי" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
יאיר גולן (צילום: אוליביה פיטוסי)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (שני) בטקס הרמת כוסית עם פורם מטכ"ל בקריה בתל אביב, והתייחס לנאומו השנוי במחלוקת של סגן הרמטכ"ל האלוף יאיר גולן בו אמר כי הוא "מזהה כיום תהליכים שהתרחשו בגרמניה לפני 80 שנה".

נתניהו אמר כי "סיפור הנאום מאחורינו. אני רואה בזה אירוע חד-פעמי. מכאן כולנו ממשיכים יחד". אמש כזכור, תקף נתניהו את הנאום ואמר כי "הדברים גורמים לעוול לחברה הישראלית ולזילות השואה. ההשוואה שערך סגן הרמטכ"ל היא מקוממת. הדברים מופרכים מיסודם ולא היו צריכים להיאמר. סגן הרמטכ"ל הוא קצין רב זכויות, אבל דברים שאמר שגויים ואינם מקובלים עליי".

כזכור, בנאום שעורר סערה אמר סגן הרמטכ"ל כי "השואה חייבת להוביל אותנו לחשיבה על אודות חיינו הציבוריים, ועוד יותר מכך, היא חייבת להוביל את כל מי שיכול, ולא רק את מי שרוצה, לשאת באחריות ציבורית".

"אם יש משהו שמפחיד אותי בזיכרון השואה, הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל, ובגרמניה בפרט, אז לפני 70, 80 ו-90 שנה, ומציאת עדות להם כאן בקרבנו בשנת 2016".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר