דו"ח הגיוס

גפני ופרוש בפגישה דחופה במשרד הביטחון

חברי סיעת 'יהדות התורה' סגן השר מאיר פרוש וח"כ משה גפני נכנסו הבוקר לפגישה דחופה עם היועץ המשפטי במשרד הביטחון בעקבות מסקנות דו"ח משרד הביטחון על גיוס חרדים (חרדים)

גפני ופרוש (פלאש 90)

חוק הגיוס: חברי סיעת 'יהדות התורה' סגן שר החינוך מאיר פרוש ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נכנסו הבוקר (חמישי) לפגישה דחופה במשרד הביטחון בעקבות מסקנות דו"ח משרד הביטחון על גיוס חרדים.

השניים נפגשים עם היועץ המשפטי למשרד הביטחון בכדי לנסות ולהבין את פשר דו"ח הגיוס אליו הם מתנגדים.

אמש דווח בשבועון 'קו עיתונות' כי ממסקנות הצוות הבין משרדי שהוקם בהחלטת הממשלה בכדי לעמוד על יעדי הגיוס, צוות בראשותו של מנכ"ל משרד הביטחון היוצא דן הראל קבע בין היתר "על צעדים ממשיים לעידוד הגיוס לצה"ל, החל משינוי מבחני התמיכות לכוללים ולישיבות, קטנות כגדולות, עבור להקמת ישיבות הסדר לחרדים והקצאת משאבים לעידוד הגיוס במגזר, וכלה בבילוש וחיפוש אחר בחורי ישיבות מתחזים, באמצעות חוקרים, הצלבת נתונים ומעקב אינטרנטי".

ח"כ גפני אמר הבוקר לעיתון 'יתד נאמן' כי "הדברים הללו בוודאי לא על דעתנו, אינם מקובלים עלינו ולפי דעתי גם אינם מקובלים על שר הביטחון, כאמור, כיוון שעמדתו שונה לחלוטין. רוח הדברים גם שמעתי משר הביטחון עצמו וגם מלשכתו, וכך גם בלשכת רה"מ. התקנות הללו לא יהיו בממשלה והן לא נמצאות על סדר היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר