בגלל בנט

לימודי ליב"ה: גפני גונז את הצעת החוק שהגיש

במהלך ישיבת ראשי מפלגות הקואליציה, הבהיר שר החינוך נפתלי בנט כי בתוך שבועיים יביא את הצעת חוק הליבה כהצעה ממשלתית בעקבות כך הודיע גפני כי הוא מושך את הצעתו הפרטית (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

מושב הקיץ בכנסת שיפתח מחר (שני) מביא את הסיעות החרדיות לשגר שוב את הדרישות כלפי הנהלת הקואליציה בכוונה ליישם את ההבטחות שניתנו לשימור הסטטוס קוו.

בין היתר הובטח בהסכם הקואליציוני כי תובא בפני ועדת השרים לענייני חקיקה הצעת חוק ממשלתית לפיה יהיו פטורים המוסדות החרדיים מלימודי ליבה.

בסוף השבוע אכן הודיעו שר החינוך נפתלי בנט וסגנו מאיר פרוש כי הם סיכמו על הצעת החוק ממשלתית שתוגש בשבוע הבא לכנסת לתקצוב מוסדות הפטור שנפגעו מחוק הליבה.

הבוקר מדווחים מקורבי יו''ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני כי בהמשך לכך בישיבת ראשי המפלגות אמר שר החינוך נפתלי בנט בתגובה לשאלת גפני, כי בתוך שבוע-שבועיים יביא את הצעת חוק הליבה כהצעה ממשלתית.

בתגובה גפני אמר שיסכים לדחיית החוק הפרטי שלו בעניין בשבועיים עד להגשת החוק הממשלתי בעניין.

לדברי גורמים בסביבתו של גפני הוא ביקש לקדם את הצעת החוק וכיוון שראה כבר בעבר וגם היום שאין התקדמות בנושא בחר להעלות הצעת חוק פרטית.

"לא חשוב לו הקרדיט או הכותרת, חשובה לו התוצאה לקדם את החוק ומאחר ושר החינוך הבטיח שיגיש הצעת חוק ממשלתית הרי שהסכים להקפיא את החוק שלו במטרה לאפשר לו לקיים את הבטחתו ובעצם מה שהובטח כבר בהסכם הקואליציוני עם הסיעות החרדיות", מבהירים בסביבתו של גפני.

בחודשים האחרונים הסמיך בנט את סגן שר החינוך מאיר פרוש לנסח את התקנות מחדש יחד עם הצוות המקצועי של משרד החינוך לקראת מושב הכנסת בקיץ.

בסוף השבוע הגיעו הצדדים לסיכום סופי שמשביע את רצון חברי הכנסת החרדים ומבטל הלכה למעשה את חוק הליבה שחוקקו ביש עתיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר