מתווה הגז המתוקן - אושר

נתניהו: "הממשלה הרחבה תמשיך לחתור לתהליך מדיני"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לצירוף 'ישראל ביתנו' ואמר כי הממשלה הרחבה תמשיך לחתור לתהליך המדינה. הממשלה אישרה את מתווה הגז המתוקן (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Emil Salman/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה השבועית ודיבר על הרחבת הממשלה באמצעות 'ישראל ביתנו': "מלכתחילה כשהקמנו את הממשלה אמרתי שהכוונה שלי היא להרחיב את הממשלה. 61 זה יותר טוב מ-59, אבל ממשלה רחבה ככל האפשר זה הדבר החשוב ביותר למדינת ישראל.

"אנחנו בעיצומם של מהלכים להרחבת הממשלה. אני חושב שקואליציה רחבה יותר תעזור לנו לעמוד באתגרים רבים שמולנו וגם לנצל הזדמנויות".

נתניהו ביקש "להבהיר שהממשלה הרחבה תמשיך לחתור לתהליך מדיני עם הפלסטינים, ונעשה זאת תוך כדי הסתייעות בגורמים באזור. אני אישית שוקד על זה הרבה, בהרבה מקומות, אני מתכוון להמשיך לעשות את זה".

נתניהו התייחס גם למתווה הגז המתוקן ואמר: "הממשלה תאשר היום מתווה גז מתוקן. ההסכם החדש מטמיע בתוכו את ההערות שקיבלנו מבית המשפט העליון. כעת הדבר החשוב הוא לא להתעכב, להתקדם ולהביא את הגז שמביא גם משאבים עצומים לאזרחי ישראל - ברווחה, בחינוך, בבריאות, ובעצם בכל תחומי החיים. אני חושב שזה צעד חשוב ביותר, אפילו היסטורי, לכלכלת ישראל ובפרט לאזרחים, ואנחנו משתמשים במתנה שהעניק לנו הטבע לטובת המדינה ואזרחיה".

לדבריו: "ההישג הזה קודם כל רשום לזכותך, יובל. כשר האנרגיה אתה עבדת בצורה נמרצת, יצירתית, ללא לאות, ואני מאוד מעריך את זה ואני חושב שאזרחי ישראל צריכים להעריך את התרומה שלך".

במהלך הישיבה, הממשלה אישרה את תיקון המתווה להגדלת כמות הגז הטבעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר