איוב קרא תוקף: נתניהו לא ממנה אותי לשר כי אני דרוזי

סגן השר איוב קרא תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל סירובו למנות אותו לשר דבריו בשל היותו דרוזי: "יכול להיות שיש עדיין אנשים שחושבים שהדרוזים מקומם רק על הגבולות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
סגן השר איוב קרא (צילום: הדס פרוש / Flash90)

סגן השר איוב קרא תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו שהחליט שלא לקדמו לתפקיד שר: "יכול להיות שיש עדיין אנשים שחושבים שהדרוזים מקומם רק על הגבולות ובשולחן המטכ"ל".

לדבריו: "ראש הממשלה הבטיח שאם יתפנו תפקידי שרים אהיה הראשון להצטרף לשולחן הממשלה ואף ביקש ממני לפעול עם כחלון ובנט לשם כך. כאשר התפנו תפקדיהם של דנון, ולאחר מכן סילבן ויעלון ראש הממשלה הצהיר אמש פתאום שהוא עדיין מחכה למחנה הציוני ?! ואני שואל - מה הקשר?"

קרא המשיך וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אלה תפקידי שרים לליכוד ובסך הכול אני צריך תואר שר כדי להיכנס לישיבות הממשלה כמו שהובטח לי וכמו שעשו עם ליצמן . אם ראש הממשלה מחכה למחנה הציוני למה הוא משדרג חברי כנסת אחרים ורק אותי לא על אף ההבטחות?".

קרא האשים את נתניהו שלא ממנה אותו לשר בשל היותו דרוזי: "לצערי יכול להיות שיש עדיין אנשים שחושבים שהדרוזים מקומם רק על הגבולות ובשולחן המטכ"ל וכדי לשבת בשולחן הממשלה צריך לשנות את שמך לקראבוביץ - דבר שאלחם בו בכל מאודי גם בוויתור על מנעמי השלטון".

בסיום דבריו הדגיש: "אני ליכודניק גאה וישראלי עוד יותר גאה - הבעיה שלי עם תפישות עולם אינטרסנטיות בהנהגה ולא בעם ישראל ובליכוד שתמיד אשאר נאמן לו כמו שיתרו היה נאמן למשה רבנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר