נשיא הטכניון, פרופ' פרץ לביא בביקור עבודה במכללת מבחר

ביקור עבודה של צמרת הטכניון , בראשותו של נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא התקיים בשבוע שעבר במכללת מבחר. מכללת מבחר והטכניון מקיימות שיתוף פעולה פורה מזה כחמש שנים בהפעלת מסלול לימודי גיאו-אינפורמציה.

ביקור פרופ' פרץ לביא. (צילום: יחצ)

ביקור עבודה של צמרת הטכניון , בראשותו של נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא התקיים בשבוע שעבר במכללת מבחר. מכללת מבחר והטכניון מקיימות שיתוף פעולה פורה מזה כחמש שנים בהפעלת מסלול לימודי גיאו-אינפורמציה.

המסלול, שבוגריו הראשונים כבר משולבים במקומות עבודה בתחום, מכשיר את התלמידים לעבודה בתחום המדידות והמיפוי, המוסד האקדמי היחיד בו נלמד מסלול גיאו-אינפורמציה מחוץ לכותלי הטכניון הוא מכללת מבחר.

נשיא הטכניון, פרופ' פרץ לביא, קיבל סקירה מקיפה על פעילותה של מכללת מבחר בקרב הציבור החרדי והתרשם עמוקות מההתפתחות של המכללה בשנים האחרונות "אני שמח על הביקור הזה, שמעתי על מכללת מבחר כבר פעמים רבות אך אין כמו מראה עיניים" אמר פרופ' לביא.

לנשיא הטכניון התלוו יו"ר הועד המנהל מר גדעון פרנק, ראשי הפקולטה להנדסה אזרחית – פרופ' בנטור, פרופ' רבינוביץ', מנכ"ל הטכניון מר מתניהו אנגלמן, פרופ' גרינפלד והיועץ לשילוב הציבור החרדי בטכניון מר מולי דותן.

במהלך הביקור נפגשו ראשי הטכניון עם עו"ד שלמה הלר ועו"ד אריאל פוס חברי הועד המנהל של מבחר וכן עם מנכ"ל מבחר הרב מאיר יעקובוביץ'.

הביקור כלל גם פגישה עם תלמידים הלומדים כיום במסלול גיאו אינפורמציה, התלמידים הסבירו מהם הצרכים היחודיים של תלמידים מהציבור החרדי , והחמיאו לראשי הטכניון על פתיחת מסלול הנדסי בעל דרישות אקדמיות גבוהות לבני הציבור החרדי.

"אם הטכניון לא היה פותח את המסלול הזה, ברור לי שלא הייתי הולך ללמוד במוסד לא חרדי" אמר ברוך פרידמן אחד מבוגרי המחזור הראשון.

צוות הטכניון והנהלת מבחר דנו באפשרות להרחיב את הלימודים המוצעים על ידי הטכניון במכללת מבחר בדגש על לימודים בתחום ההנדסה האזרחית, על ידי הפקולטה להנדסה אזרחית.

"אני רואה צורך להרחיב את שיתוף הפעולה בינינו, בעיקר לאור הביקוש הגובר למסלולי הנדסה, מסלולי לימוד שהבוגרים שלהם יכולים להשתלב בקלות במקומות עבודה המעניקים שכר גבוה מהממוצע במשק לעובדים" אמר הרב מאיר יעקובוביץ' מנכ"ל מבחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר