בסוף זה קרה

צפו בווידאו: ח"כ יעקב אשר הצהיר אמונים במליאה

לאחר חודשים ארוכים של עימותים ומתחים, יעקב אשר, איש 'דגל התורה' הפך לח"כ מן המניין, והודה לסגן השר מאיר פרוש שניאות לממש את החוק הנורבגי ולפרוש מחברותו בכנסת • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ערוץ הכנסת)

זה קרה: אחרי חודשים ארוכים של עימותים סביב החוק הנורבגי, ולאחר שסגן השר מאיר פרוש התפטר מתפקידו כחבר כנסת, הגיע בצהריים (רביעי) יעקב אשר למליאת הכנסת, הצהיר אמונים וחזר לתפקידו כחבר כנסת מן המניין.

עם עלייתו לדוכן הנואמים העיר לו בחיוך יו"ר הכנסת: "אותך צריך לקבל בברוכים השבים".

כעת היחס בתוך 'יהדות התורה' עומד על שלושה חברי כנסת מ'דגל התורה'. שר, סגן שר ושני חברי כנסת מ'אגודת ישראל'.

בנאומו הראשון אמר יעקב אשר: "אינני חדש כאן בבניין. חברי ואני לא שיננו ולא נשנה את השקפת העולם בה אנו מאמינים ואת הדרך בה אנו מאמינים בשליחותם של גדולי ישראל".

אשר התייחס לשינוי בכנסת הנוכחית ואמר כי "אני רואה שינוי דרמטי בין תקופה זו לקודמתה. בתקופה הקודמת התנהלה פה מערכת נגד החרידם. מערכה שכוונתה הייתה להפוך את הציבור החרדי לבלתי לגיטימי. נסו להציג אותנו באור שחור".

לדבריו: "עברה תקופה וחברי הכנסת אותם חברי הכנסת מככבים בראש הפופולריות, ושלא תטעו, הסקרים האלו לא נערכו בבני ברק או מאה שערים, זה משקף את דעתם של כל תושבי מדינת ישראל. אותם נציגים שלפני שנתיים הושמצו מעל במה זו, עושים היום את תפקידים לכל חלקי העם".

אשר הוסיף: "אנחנו רואים ירידה דרסטית בהסתה נגד החרידם ועלילה תלולה בהערכה לנציגי הציבור החרדי".

בסיום דבריו אמר הח"כ החדש-ישן: "ברצוני להודות לסגן שר החינוך מאיר פרוש, שפינה את מקומו בכנסת על מנת להוסיף עוד כוח ליהדות התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר