המחלוקת לא תמה

'דגל התורה' נגד 'הסיעה המרכזית': לא מקיימים את הסכם הרוטציה בחיפה

הרוחות ב'יהדות התורה' לא נרגעות: ב'דגל' מאשימים את 'הסיעה המרכזית' בכך שהם לוחצים על ראש עיריית חיפה יונה יהב שלא לקיים את הרוטציה הפנימית ושלא לאפשר לנציג 'דגל' לכהן כסגנו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראשי 'דגל התורה' ו'הסיעה המרכזית' (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

הרוחות ב'יהדות התורה' לא נרגעות: לאחר שסגן השר מאיר פרוש התפטר מתפקידו כח"כ לטובת נציג 'דגל התורה' ח"כ יעקב אשר, נראה כי הרוחות במפלגה לא נרגעות וכעת בין 'דגל' ל'סיעה המרכזית' בראשות השר יעקב ליצמן.

ב'דגל התורה' מאשימים הצהריים (חמישי) גורמים ב'סיעה המרכזית' שלדבריהם לוחצים על ראש עיריית חיפה יונה יהב שלא לקיים את הרוטציה הפנימית ושלא לאפשר לנציג דגל התורה מיכי אלפר לכהן כסגנו, זאת למרות ההבטחות המפורשות.

לטענת גורמים בסיעה הליטאית "גורמים ב'סיעה המרכזית' יוזמים התפטרות נציג אגודת ישראל אריה בליטנטל מסגנות ראשות העיר רק למראית עין תוך כוונה להתמנות שוב בתוך כחודשיים זאת מאחר ואלפר לא ימונה בינתיים".

מנגד, באגודת ישראל מבהירים כי "בליטנטל מתפטר כחוק ואכן היום בצהריים שיגר נציג אגודת ישראל את מכתב ההתפטרות מתפקידו".

במכתבו לראש העיר יונה יהב מציין בליטנטל כי "בהתאם להסכם הקואליציוני שנחתם בינינו אבקש להודיע לך על סיום תפקידי כסגן ראש העיר החל מיום י"ט אייר תשע"ו (27.5.16). אמשיך בתפקידי כחבר מועצה וכחבר בהנהלת העירייה ובשאר תפקידי בעירייה".

"לדבריו: בהזדמנות זו אבקש להודות לך על שיתוף הפעולה בינינו תוך ראייה משותפת של צרכי הציבור החרדי המתפתח בעיר. מתוך היכרותינו רבת השנים אני סמוך ובטוח ששיתוף פעולה זה ימשיך גם לבאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר