טרגדיה איומה באשדוד

פעוט חרדי בן שנה וחצי נשכח ברכב, איבד את ההכרה ונפטר

פעוט חרדי כבן שנה וחצי נשכח ברכב, ככל הנראה במשך שעות, כשאביו חזר לרכב הוא מצא את בנו מוטל בו ללא הכרה, כוחות ההצלה מצאו את הפעוט עם סימני מכת חום קשה וללא רוח חיים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הטרגדיה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

טרגדיה באשדוד: פעוט חרדי כבן שנה וחצי נשכח הבוקר (שני) ברכב ברחוב ב.צ. מילמן באשדוד, הוא נמצא על ידי אביו כשהוא ללא הכרה ומותו נקבע במקום.

אביו של הפעוט, שהגיע לרכב, מצא את בנו מוטל בו כשהוא ללא הכרה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן שנה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. לפי דברי עוברי אורח הילד נשכח ברכב של בני המשפחה משעות הבוקר וכשאביו הגיע לקחתו הוא היה ללא רוח חיים. למרבה הצער לא הייתה אפשרות להציל את חייו לאחר איבוד נוזלים וכוויות עקב שהות ממושכת של הילד ברכב".

זירת הטרגדיה באשדוד (צילום: שמואל לסרי - דוברות זק"א)

מנהל מרחב לכיש במד"א עמי איבגי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תינוק כבן שנה ושלושה חודשים כשהוא מחוסר הכרה עם סימני מכת חום קשה. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות מקרה בו הושאר פעוט כבן שנה וחצי ברכב. לפני זמן קצר התקבל דיווח על הפעוט שחולץ מרכב ברחוב מילמן באשדוד לאחר שככל הנראה שהה בו מספר שעות. בשלב זה נעשים מאמצים רפואיים. כוחות משטרה במקום החלו בחקירת האירוע".

הרכב בזירת האירוע (צילום: שמואל לסרי - דוברות זק"א)
הרכב בזירת האירוע (צילום: שמואל לסרי - דוברות זק"א)
הרכב בזירת האירוע (צילום: שמואל לסרי - דוברות זק"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר