יאיר לפיד: "יש לי שאלה אחת לראש הממשלה ושריו הבכירים"

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד גולל בפתח ישיבת הסיעה את המתרחש בפוליטיקה בשבועות האחרונים, ופנה בשאלה לראש הממשלה ושרי הבכירים: "אני שואל אתכם, מתי הם עובדים בשבילנו?" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

"יש לי שאלה אחת לראש הממשלה, לשריו הבכירים: מתי אתם מטפלים בענייני המדינה?", כך פתח בצהריים (שני) יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד את ישיבת סיעתו.

לפיד התייחס למהלכים הפוליטיים האחרונים ואמר: "תסתכלו על השבוע האחרון. שר הביטחון מתפטר, שר להגנת הסביבה מתפטר, רעיית ראש הממשלה נחקרת, עוד ספין שאומר שמפלגת העבודה תיכנס, עוד ספין שהיא לא תיכנס".

לפיד התייחס למינוי צחי הנגבי לשר בלי תיק ואמר כי "עוד אדם שהורשע בעבירה שיש עמה קלון מתמנה לשר, הפעם לשר בלי תיק, תפקיד מיותר לגמרי ובזבוז מוחלט של כספי ציבור".

לדבריו: "בנט ושקד אומרים שיפרקו את הממשלה, בנט ושקד אומרים שהם לא באמת התכוונו. מודיעים לנו שדוחים את המינוי של ליברמן, מודיעים לנו שמבטלים את הדחייה. הכל משחק, הכל משועבד לפוליטיקה ישנה ומכוערת, ואני שואל אתכם, מתי הם עובדים בשבילנו?".

ניצב בדימוס, יואב סגלוביץ', שהצטרף אמש למפלגת 'יש עתיד' השתתף בישיבת הסיעה ואמר: "אני לא רוצה לחיות במדינה שבה מדברים על מנהיגות ושוכחים שמנהיגות, ולא רק בשדה הקרב, דורשת בראש ובראשונה אומץ ודוגמה אישית. אני רוצה מדינה של עובדי ציבור שהם חוט שדרה מוצק וחזק לטובת אזרחי המדינה ורווחתם. תפקידם של פוליטיקאים לחזק אותם ולא להחלישם, להעצים אותם ולא להקטינם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר