כובשים את אמריקה

מאשדוד לניו יורק, רשת "אושר עד" חולמת בענק

הרשת הקמעונאית מתרחבת עם סניף חדש שיביא את הבשורה גם למגזר החרדי שבברוקלין. מרעיון קטן לפתירת המצוקות בשכונת ילדותם, הפכו אריה בוים ואברום משה מרגלית לבעלים של הרשת שכבשה יעד נוסף (צרכנות, שיווק)

כיכר השבת | מקודם |
אברום מרגלית (ימין) ואריה בוים, הבעלים של "אושר עד". (צילום: עמית שעל, כלכליסט)

עד לפני כמה שנים, הבעלים של רשת הסופרמרקטים "אושר עד" לא דמיינו עד לאן ההצלחה יכולה לקחת אותם. בראיון בכלכליסט לפני 5 שנים אומר אריה בוים על התרחבות רשת הענק: "אנחנו כל הזמן מחפשים מקומות", והיום נלקחה המחשבה למקום הרחוק ביותר: סניף חדש שייפתח בברוקלין שבניו-יורק.

בוים, הוא בעלים משותף של הרשת יחד עם אברהם (אברום) משה מרגלית. באותו ראיון מספר בוים שפנה לחברו אברום עם הרעיון: "מה דעתך שנפתח עסק, נמכור לחם וחלב, נפתור לאנשים בשכונה מצוקות קטנות ונתפרנס על הדרך?", וכבר יומיים לאחר מכן מגיע מרגלית בחמש לפנות בוקר עם משאית של לחם וחלב.

צמד הבעלים יצר שותפות עסקית יוצאת דופן: אריה בוים הוא בעל החזון, ואברום מרגלית הוא הביצועיסט. המכונה.

לפני כחודש הופתע עולם הקמעונאות בשמועה שהתפשטה: רשת "אושר עד" פותחים סניף בניו-יורק. אחרי שכבשו את הארץ כמו בסניפים בירושלים, בני ברק, פתח תקוה ובאר שבע, מתפתחת החברה לציבור החרדי גם בחו"ל.

"אושר עד" שינתה את הרגלי הצריכה במגזר החרדי והביאה את המהפכה בתחום: איכות והוזלת מחירים משמעותית שלא נראו כמותם. הציבור התרגל לסניפים גדולים, מרווחים, שמביאים את המחיר הראוי לצרכנים. הרעיון הייחודי היה בהבאת כל מוצרי הבית הנדרשים במקום אחד, במחירים זולים עם תו תקן: ממגבות נייר עד חלב.

צילום מסך, ערוץ 10

הציבור האמריקני רגיל לצריכה בכמויות מסחריות שמוזילות מחירים. אותם "מחסני מזון" שרגיל בארצות הברית שמביא להוזלת עלויות מוכר אבל לא עבור המגזר החרדי, ואותן רשתות לא פתחו סניפים כשרים עבורם.

הסופרמרקט "הכשר" עבור המגזר החרדי, ייפתח בעוד כמה חודשים בהשקעה של מיליוני דולרים. הסניף בשכונת בורו-פארק שבברוקלין יהיה הראשון של "אושר עד" בארצות הברית, כאשר המטרה היא להתרחב לסניפים נוספים בריכוזי אוכלוסייה של יהודים חרדים ודתיים. בנוסף כבר בפתיחה המחירים יהיו הזולים יותר בברוקלין - כמעט ב20% פחות, כאשר רוב המוצרים הנמכרים יהיו מישראל.

הביקוש הרב באיזור למוצרים כשרים למהדרין במחירים זולים, צפוי להחזיר את ההשקעה בגדול עם צפי רווחים של עד 100 מיליון דולר בשנה.

הסניף המיועד ייפתח במקום סופרמרקט של רשת פאטמארק, בגודל של 70,000 מ"ר ויהיה מוכן עד אוגוסט השנה. רשת "אושר עד" בעלת 15 סניפים בערים הגדולות בארץ עם מכירות שנתיות בשווי של 650 מיליון דולר, מה שהופך אותה לרשת הרביעית בגודלה בארץ.

אותו חלום ישן לפתוח רשת זולה וכשרה עבור אנשי שכונתם, הפכה לרשת ענק שהולכת לכבוש גם את אמריקה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר