התהלוכה המבזה

"כיכר השבת" פנה, ו"תהלוכת ספר תורה עם רקדניות ברזילאיות" תשונה

עיריית פתח תקווה תכננה לערוך צעדה עם ספרי תורה ובשיתוף "רקדניות קרנבל ברזילאי בסגנון ריו זה ז'נרו". בעקבות פניית "כיכר השבת" לחבר המועצה אוריאל בוסו, התהלוכה תשונה (חרדים, ארץ)

יוסי גרברצ'יק | כיכר השבת |
ספר תורה, אילוסטרציה (FLASH90)

בעקבות פניית "כיכר השבת" - בוטלה צעדת ביזוי ספר תורה: בשעות האחרונות (רביעי) פרסמה עיריית פתח תקווה מודעות על אירוע שתכננה לחג השבועות, במהלכה תכננה העירייה לבצע צעדה עם ספר תורה בשיתוף "רקדניות קרנבל ברזילאי בסגנון ריו זה ז'נרו".

מי שחתום על המודעה בין היתר הוא גם סגן ראש עיריית פתח תקווה, אוריאל בוסו ממפלגת ש"ס. בשיחה עם "כיכר השבת" הבהיר בוסו כי לא ידע כלל על האירוע וכי הגרפיקאית הוסיפה את שמו ללא ידיעתו.

בעקבות פניית "כיכר השבת", הודיע בוסו כי הוא פנה לגורמים הרלוונטיים בעירייה והביע את מחאתו לאירוע שמבזה את ספרי התורה. לדבריו, בעקבות הפנייה החליטה העירייה לבטל את הופעת הרקדניות. למרות זאת, האירוע עצמו יתקיים.

בוסו מבהיר כי לא תוכנן בשום שלב לשלב את הרקדניות עם ספרי התורה, אלא מדובר היה רק ברכב המשמש להכנסות ספר תורה, ללא ספרי תורה. בוסו אומר כי מדובר בטעות שנובעת מסגנון הפרסום, אך בגלל הרגישות, ובעקבות הקרבה לחג השבועות, העירייה החליטה להתחשב ברגשות הדתיים וכאמו לבטל את ההופעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר