"מקור הנביעה של עמנו"

צפו: ישיבת ממשלה חגיגית בירושלים

הממשלה התכנסה הבוקר לישיבת ממשלה חגיגית לרגל יום ירושלים, בפתח הישיבה קידם ראש הממשלה בנימין נתניהו את השרים החדשים והודה לראש העיר ניר ברקת על פיתוח העיר • צפו (פוליטי)

(צילום וידאו: איתי בית-און, לע"מ; תמונות: מארק ישראל סלם - לע"מ)

הממשלה התכנסה הבוקר (חמישי) לישיבת ממשלה חגיגית לרגל יום ירושלים, בפתח הישיבה קידם ראש הממשלה בנימין נתניהו את השרים החדשים והודה לראש העיר ניר ברקת על פיתוח העיר.

"אני מקדם בברכה את השרים החדשים, השר אביגדור ליברמן, השרה סופה לנדוור, והשר הירושלמי שלנו, צחי הנגבי - ברוכים תהיו כולכם", פתח ראש הממשלה את דבריו.

ראש הממשלה ציין כי "אנחנו מתכנסים היום לישיבה ממשלתית חגיגית לרגל יום ירושלים. אנחנו באנו לכאן, לנביעה. זה נוהל מוכר לרבים מכם שבניווטים היינו צריכים למצוא את המעיין - הולכים לנקודת הנביעה, וכנראה שזה נוהל שקשה להיפטר ממנו, כי זה בדיוק מה שעשינו. אנחנו באים כאן לירושלים, הנביעה, זה מקור הנביעה של עמנו, של מורשתנו, מקום המים החיים שמקיים אותנו לאורך אלפי השנים.

"אנחנו מפתחים את ירושלים, בונים אותה. היום אנחנו בעצם מקדמים תוספת לתוכנית היובל בסך 850 מיליון שקל, זה כמעט מיליארד שקל שאנחנו משקיעים בפיתוחה של ירושלים, בטכנולוגיה, בחברות. ירושלים משנה את פניה. יש כאן התפתחות טכנולוגית מעניינת. מציון תצא תורה - והיא יוצאת מישיבות; מציון תצא תוכנה - והיא יוצאת מהחברות החדשות שאנחנו מטפחים אותן.

"אנחנו משקיעים הרבה מאוד תשתיות של תיירות, תשתיות של פרויקטים שונים, פארקים. ירושלים היא באמת עיר חמד. קיבלתי בברכה את התוכנית לפיתוח ערים, אמרו הראשונה של ירושלים מזמן הבריטים, קודם כל תיקון: תוכנית פיתוח של ירושלים הראשונה הייתה של דוד המלך, ואחריו שלמה המלך, אבל זאת בזמן החדש".

ראש המשלה הוסיף ואמר כי "ירושלים גנים סביב לה, והנה אנחנו באחד הגנים המופלאים האלה, יש רבים אחרים. והתוכנית הזו פועלת בכל התחומים הללו, גם לפיתוח ירושלים כעיר אקדמית, להגדיל את מספר הסטודנטים בה - עושר אנושי, עושר לאומי, עושר בינלאומי שמצעיד את העיר קדימה.

"אני גאה על כך שאנחנו התחלנו בזה בממשלות קודמות, יש רציפות, אני יודע שהשרים כולם נרתמים לזה בנפש חפצה. אני רוצה להודות לכם, אני רוצה לברך אותך, אדוני ראש העיר, על ההובלה החשובה, הנמרצת והדינמית שלך לפתח את ירושלים שלנו, עיר האבות, הנביעה שלנו שזורמת קדימה במימד הזמן. תודה רבה לך, חג שמח ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר