תחת אבטחה כבדה

צמרת המדינה בשמחת 'השבע ברכות' לבת הראשל"צ הגר"י יוסף

צמרת המדינה הגיעה להשתתף בשמחת השבע ברכות לבת זקוניו של הראשל"צ הגר"י יוסף ששיבח את נתניהו: "יש פריחה גדולה של מוסדות תורה. לך, ראש הממשלה יש חלק גדול בזה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ וראש הממשלה, אמש (צילומים: יעקב כהן. וידאו: ינקי לביא)

בכירי המדינה ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס הגיעו אמש (חמישי) להשתתף בשמחת השבע ברכות לבת זקוניו של הראשון לציון הרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף שהתקיימה תחת אבטחה כבדה במלון 'המלכים' בירושלים.

בדברים שנשא הגר"י יוסף, הוא ציין לשבח את פעילות נתניהו למען בני התורה: "אנחנו רואים שיש כיום פריחה גדולה של מוסדות תורה בכל רחבי הארץ. לך, ראש הממשלה יש חלק גדול בזה כי אתה נותן את הכוח והמשאבים לכך".

הרב הראשי שיבח את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, על פעילותה למען הנחלת לימוד התנ"ך וברך אותה כי "כל המנסים להצר את צעדיה לא יצליחו. מרן האבא כיבד מאד את נתניהו".

לאחר מכן נאם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "הרגעים האחרונים שלי בחדרו של מרן הגר"ע יוסף היו מהאירועים המרגשים בחיי. אלו רגעים שלא אשכח". נתניהו פנה לגר"י יוסף: "אכן, אני מצטער שבני לא הספיק להגיע לאביך הקדוש. בני כעת בצבא אבל בקרוב הוא יבוא להתברך אצלך הראשל"צ".

יו"ר שס השר אריה דרעי שיבח אף הוא את ראש הממשלה ואמר: "ישבנו בביתו של ראש הממשלה בעת הקמת הממשלה וחשבנו איך להנציח את מורשת מרן זצ"ל. ראש הממשלה דפק על השולחן ואמר: הרב עובדיה שייך לכל עם ישראל. אני רוצה משהו גדול, עוצמתי בי-ם וכך יהיה בעז"ה".

הנשיא לשעבר שמעון פרס אמר באירוע: "כמו משה רבינו הוא היה רועה ישראל. הוא דיבר בשפת העם כי הרגיש את כאבו. חכמתו לא עזבה אותו לרגע. דמו של מרן זורם בדמו של בנו הרב יצחק יוסף, דרכו של הרב יצחק יוסף היא המשך דרכו של אביו".

בשבע הברכות השתתפו רבנים , בינהם רבה של תל אביב הגאון רבי ישראל מאיר לאו ובנו הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו, הרב שמואל רבינוביץ, הרב חיים דרוקמן , הרב יעקב שפירא והרב אריה שטרן.

כמו כן השתתפו שר הביטחון אביגדור ליברמן, יעקב ליצמן, ישראל כץ, יריב לוין, נפתלי בנט, גילה גמליאל, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, הח״כים ישראל אייכלר, אליעזר מוזס, יואב בן צור, יגאל גואטה, מאיר פרוש וצביקה כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר