הוארך מעצרו של הצעיר החשוד בתקיפת קטינים

בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצרו של י.ה., תלמיד הישיבה בן ה-19 מבני ברק שנעצר בחשד לפגיעה בילדים. פרקליטו: "אנחנו בטוחים בחפותו של הצעיר" (חדשות חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החשוד (צילום: מתוך פייסבוק)

בית המשפט האריך הצהריים (שני) בארבעה ימים את מעצרו של י.ה. הצעיר החשוד בתקיפת קטינים בעיר בני ברק.

כזכור, בימים האחרונים פורסם קטע וידאו בו מודה ה. כי תקף קטינים אך אמש נחשפו סרטונים בהם נראים עסקנים הקשורים לארגון השומרים (הפועל בשיתוף פעולה עם המשטרה) כשהם מסתובבים באזור הבניין בו התגורר החשוד, כשמיד לאחר מכן מגיעה קבוצת צעירים יחד עם מי שמתוארים כ"גברתנים" ומוציאים את הצעיר מביתו. לטענת המשפחה, בכדי להכריח אותו להודות במעשים.

לדברי בני המשפחה, מדובר ב"התנהגות עבריינית ופושעת של מי ששמו עצמם להיות שוטרים מטעם עצמם בציבור החרדי". "מה זה פה, המערב הפרוע? אין דין ואין דיין? כל אחד פועל לעצמו, כל דאלים גבר. זו פשוט בריונות לשמה תוך עבירה על החוק והוצאת הודאה מאדם חף מפשע בשימוש בכפייה ואיומים. היכן נשמע כדבר הזה? אנחנו מצפים מהמשטרה שתחקור את הפשע הזה שבריונים מגיעים ומתנהגים כמו מאפיה סיציליאנית ומוציאים הודאות כשהם מתחזים לשוטרים ולאנשי החוק" אמר קרוב למשפחת החשוד.

פרקליטו, עו"ד ששי גז, אמר אמש בראיון בלעדי ל"כיכר השבת" כי "אני נחשפתי לחומר החקירה ואני חייב לומר שאנחנו בטוחים בחפותו של הצעיר". לדבריו: "כל מי שרואה את הסירטון מבין שהדברים שהוא אומר שם הוצאו ממנו בכוח ובאיומים ולכן אנחנו מקווים שישוחרר כבר מחר".

עו"ד ששי גז מוסיף ואומר כי "הצעיר כופר בכל האישומים. כפו אותו לומר דברים בניגוד לחוק. עשו זאת בכוח ובאיומים. הצעיר חף מפשע לחלוטין, הוא לא עשה שום דבר ואני סמוך ובטוח שבית המשפט ישחרר אותו".

מנגד, בארגון 'השומרים' הגיבו: "מי שעיין בסרטון רואה שאין שום אלימות כלפי הבחור שנעצר. ישנם גורמים שעושים הכל להכפיש את שמו הטוב של הארגון. היות והמקרה עדין בחקירת משטרה אנו מנועים מלהרחיב ולהגיב בענין. אנחנו בארגון השומרים נמשיך במלאכת הקודש תוך שמירה על דרך התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר