זיהום האוויר במפרץ חיפה

ח"כ משה גפני בנאום 'אני מאשים' נגד יונה יהב • צפו

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני יצא במתקפה קשה כנגד ראש עיריית חיפה יונה יהב והאשים אותו באחריות למחדל החמור של זיהום האוויר במפרץ חיפה. "העירייה צריכה לתת את הדין" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם; תמונה: הדס פרוש - פלאש 90)

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני יצא הבוקר (שלישי) במתקפה קשה כנגד ראש עיריית חיפה יונה יהב על אחריותו למחדל החמור של זיהום האוויר במפרץ חיפה.

"אני לא אוהב את הויכוח שיש בין המשרד להגנת הסביבה לבין חברי הכנסת, אנחנו באותו צד של המתרס", אמר גפני. "המשרד שוגה בכך שהוא מתגונן כאילו הוא אשם במה שקרה שם".

"מפרץ חיפה, צריכים לתת את הדין מי שהקים את הצפיפות הנוראה וזיהום האוויר. זה היה ברור בשנות ה-80 ולאחר מכן הרשות המקומית. זה שאיפשרו את הקמת המפעלים הללו", המשיך גפני.

גפני עבר להתקפה חריפה ואמר: "את מי שאני מאשים זה את עיריית חיפה, אני מאשים את ראש העיר. מה הוא מאפשר את המפעלים האלו? יש ספק שעד שלא ייגמר כל התוכנית הזאת, זה יכול לקחת 20 שנה לא תהיה שם תחלואה? מה המשחק הזה?".

"אני קורא לכם, אל תהיו נגדינו, העירייה צריכה לתת את הדין על כך, לא המשרד להגנת הסביבה", הוסיף גפני. "זה פחד מכוח, יש שם בעלי מפעלים שהם עשירים וחלקם מחוברים פוליטית. אני אם הייתי ראש העיר הייתי סוגר מפעלים. מה זה הבריאות לא קודמת לכל?".

כזכור, בחודשים האחרונים שוררת מתיחות פוליטית בין סיעת 'דגל התורה' לראש עיריית חיפה על רקע סירובו להעניק את תפקיד הסגנות לנציג הסיעה מיכי אלפר אולם לדברי גורמים פוליטיים לביקורת היום אין כל קשר למאבק הפוליטי ומדובר על דאגה אמיתית לביראותם של תושבי האזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר