המשבר נמשך

ש"ס מתעקשת: "דורשים את פיטורי רמי סדן"

סיעת ש"ס בראשות דרעי התכנסה לדון במשבר בעקבות דברי רמי סדן. הסיעה הודיעה כי הדברים נאמרו על ידי סדן וכי היא דוחה את בדיקת הרשות השנייה. ש"ס שבה ודורשת את פיטוריו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
רמי סדן ואריה דרעי (צילומים: מתוך ערוץ היוטיוב מכון קשר הכנה לבר מצווה, פלאש 90)

יו"ר ש"ס אריה דרעי כינס הבוקר (רביעי) את חברי הכנסת של הסיעה לישיבה מיוחדת לדיון במשבר הפוליטי בעקבות ההתבטאויות המיוחסות לרמי סדן, יו"ר 'חדשות 10' החדש, נגד ש"ס והעומד בראשה.

בתום ישיבת הסיעה, מודיעה ש"ס בהודעה מיוחדת כי המשבר נמשך וכי הסיעה דוחה את תוצאות הבדיקה של הרשות השנייה, שטענה כי הדברים לא נאמרו על ידי סדן, ומגדירים א הבדיקה כ"מגמתית".

בהחלטות הסיעה נאמר כי "סיעת ש"ס דוחה בכל תוקף את ה'בדיקה' המגמתית שערכה אתמול הרשות השניה".

עוד נמסר מש"ס כי "על פי כל הבדיקות שנערכו, רמי סדן אמר בישיבת הדירקטוריון את הדברים הגזעניים נגד תנועת ש"ס ונגד יו"ר התנועה אריה דרעי. הדברים הגזעניים והחמורים נאמרו בעת שהציג את מועמדותו ליו"ר הדריקטוריון של חדשות 10. חמור מאד שלאחר דבריו החמורים של סדן, בחר אותו הדריקטוריון ליו"ר חברת החדשות".

"תנועת ש"ס דורשת את פיטוריו המיידים של רמי סדן בשל דבריו החמורים נגד הציבור המזרחי במדינת ישראל", מבהירים בתנועה ומציינים כי "כפי שהודענו אמש, חברי סיעת ש"ס לא ישתתפו היום בישיבות הכנסת ובהצבעות".

בסיום ההודעה נמסר כי חברי סיעת ש"ס יופיעו היום בפני חברי מועצת חכמי התורה ויקבלו הנחיות לגבי ההמשך.

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", השר דרעי ביטל הבוקר את הגעתו לדיון בוועדת הפנים של הכנסת, שם היה אמור להציג בדיון את מדיניותו בנושא המסתננים ומבקשי המקלט.

במקביל, שוחח דרעי עם יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, שביקש ממנו לחזור לשגרה מאחר ולדבריו סדן לא אמר את הדברים שיוחסו לו. דרעי השיב לביטן כי יביא את הדברים בפני חברי הסיעה, שכאמור החליטה להמשיך את המאבק.

יו"ר הקואליציה ביטן ניסה להשיג שלושה קיזוזים עם סיעת 'יש עתיד', ופנה לח"כ חיים ילין שידאג לכך בתמורה להעברת חוק שלו, אך ב'יש עתיד' סירבו לבקשה, מה שגורם לכך שלקואליציה אין רוב להעביר הצעות חוק.

סדן, הכחיש אתמול שוב ושוב את האמירות המיוחסות לו. ב'הארץ' דווח אתמול כי הוא אמר "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי", צוטט סדן ב'הארץ'. "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".

בשיחה עם "כיכר השבת", אתמול, הכחיש זאת סדן ואמר כי "לא היו דברים מעולם, מנסים לסכסך בין הדוסים. הציטוטים המיוחסים שקריים. מודאגים מהמינוי ומנסים לסכסך".

לעומת זאת, מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז אישר אמש בצורה רשמית את הפרסומים כי סדן אמר שהוא "שונא את ש"ס ואת דרעי". יוכפז צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אחרי סערה שנמשכת שעות, ראוי שהדברים יאמרו באופן ברור - רמי סדן אמר לחברי דירקטוריון החדשות ולי: 'אני שונא את ש"ס ודרעי בדיוק כמותכם באליטה. צריך להגיע לפרחיה משדרות'. דבריו הופסקו. כל תיאור אחר חוטא לאמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר