כל הפרטים

הולכים לכותל בחג השבועות? אלו דרכי הגישה

כדאי שתדעו: משטרת ירושלים מפרסמת את היערכות הכוחות וסדרי הזמנים בכותל המערבי ובעיר העתיקה בחג השבועות המתקרב. המעבר משער שכם יהיה חסום מספר שעות. כל הפרטים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חג השבועות סמוך לשריד בית המקדש (צילום: שלומי כהן)

משטרת ירושלים נערכת בכוחות מתוגברים לכלל האירועים החלים בחודש זה שעיקרם חג השבועות ולהבדיל ימי צום הרמדאן, במטרה לאפשר את תחושת ביטחון לכלל הדתות והעדות בעיר בשלום.

בלילה שבין שבת לראשון יתקיימו במקביל מעמד תיקון ליל שבועות ליד שריד בית מקדשנו הכותל המערבי ותפילת הלילה (תרוויאח) של הרמדאן בהר הבית.

במטרה לשמור על בטיחות כלל הציבור ומניעת עומס בסמטאות העיר העתיקה, לא תתאפשר תנועת מתפללים לכותל המערבי דרך שער שכם, משבת בערב ועד לשעה 01:30 לפנות בוקר,בהתאם להערכת מצב מבצעית.

מומלץ יהיה להגיע בזמן זה לכותל המערבי דרך השער החדש; שער יפו; ציון; אשפות. עד לשעה זו - שעת סגירת שער שכם (01:30, בהתאם להערכת מצב) - לא תתאפשר גם יציאה מהכותל דרך רחוב הגיא.

במסגרת ההיערכות יושם דגש על תנועת מתפללים בכלל הצירים המובילים לכותל המערבי .

בנוסף, תערך המשטרה לשמירה על בטחון הציבור, שמירת הסדר והתנועה במקומות הומי קהל, בתי כנסת, פארקים, אתרי נופש, ובתי מלון. כמו כן, תבוצע אכיפה מוגברת כנגד שוהים בלתי חוקיים, מסיעים, מלינים ומעסיקי שוהים בלתי חוקיים.

מוקד המידע המשטרתי בחיוג 110 עומד לרשות הציבור לקבלת מידע שוטף. המשטרה פונה לציבור לנהוג בהתאם לחוק ולהוראות ולהישמע להוראות השוטרים.

חג השבועות סמוך לשריד בית המקדש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר