בייג'ינג: בית משפט אסר על אפל למכור אייפון 6 בעיר

על-פי הדיווחים, בית המשפט הורה להפסיק למכור את המכשיר שיצא לשוק לפני כשנתיים - כיוון שהוא מפר פטנט של מכשיר סיני בשם 100C. אפל: נערער

ynet | כיכר השבת |
אייפון 6, ברקע: בייג'ינג (שאטרסטוק)

הפסיקה שהדהימה את ענקית הטכנולוגיה: בית משפט בבייג'ינג שבסין הורה לחברת אפל להפסיק למכור את אייפון 6 ואייפון 6 פלוס, כיוון שהעיצוב שלהם דומה לסמארטפון סיני. בית המשפט קבע כי מדובר בהפרת פטנט של המכשיר Baili 100C. באפל אמרו כי הם יערערו על הפסיקה. לדבריהם, עד הערעור הם ימשיכו למכור מכשירים בבייג'ינג. על-פי ה"וול סטריט ג'ורנל", שפרסם ראשון את דבר האיסור, ההחלטה התקבלה ב-19 במאי, אך עד כה לא פורסמה בכלי תקשורת במערב.

השקת אייפון 6 לפני שנתיים

אפל הכריזה על האייפון 6 ואייפון 6 פלוס בספטמבר 2014 באירוע שנערך בסן פרנסיסקו. השינויים המשמעותי בשני המכשירים היה הגודל שלהם 4.7 ו-5.4 אינץ' בהתאמה, הרבה יותר מהאייפון 5 למשל.

באפל אמרו בתגובה לאתר בלומברג: "אייפון 6, אייפון 6 פלוס כמו גם אייפון 6S, אייפון 6S פלוס ואייפון SE זמינים למכירה גם היום בסין. ערערנו על ההחלטה ולכן היא הוקפאה". כלי תקשורת בארצות-הברית ניסו להשיג את בעלי החברה שהגישה את העתירה נגד אפל, אך לא הצליחו להשיג את תגובתם.

עוד דווח ב"וול סטריט ג'ורנל" כי כמה חנויות בבייג'ינג הפסיקו למכור את שני סוגי האייפונים בחודש שעבר. בעלי החנויות עברו למכור את שני הדגמים החדשים יותר - אייפון 6S ואייפון 6S פלוס, עליהם הכריזה אפל בספטמבר שעבר. בנוסף דווח כי אפל תפסיק לייצר בקרוב את שני הדגמים, ככל הנראה לקראת ההכרזה על אייפון 7 בחודש ספטמבר הקרוב.

ב"וול סטריט ג'ורנל" נכתב כי מדובר בעוד מקרה שבו חברת ענק מערבית נתקלת בקשיים בלתי צפויים בשוק הסיני. לפני כמה חודשים הורה המשטר הסיני לאפל להפסיק להפעיל את iBooks ו-iTunes סרטים במדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר