"ההידברות מיצתה את עצמה"

הנציגים מתריעים: חילולי השבת ב'מתחם התחנה' מתרחבים

חבר מועצת העיר ירושלים יוחנן ויצמן הודיע לחבריו על התרחבות חילולי השבת במתחם התחנה בעיר ודוכנים חדשים שנפתחו בשבת האחרונה. פינדרוס ל"כיכר השבת": "נתייעץ עם גדולי ישראל" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מתחם התחנה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סערת חילולי השבת בירושלים: חבר מועצת העיר יוחנן וייצמן נציג 'אגודת ישראל', שיגר אמש (מוצאי שבת) מייל פנימי הממוען לחברי סיעת יהדות התורה ואל חברי ועדת הרבנים לענייני השבת על מבצ חילולי השבת בעיר.

ויצמן כתב במייל לגבי מתחם התחנה כי "בנוסף לחנויות הצעצועים והמזכרות שהיו פתוחים נפתחו עוד מספר דוכנים של שבוע הספר ועד מוצרים".

בנוסף, קובל ויצמן כי "נוספו עוד מתקני משחקים בניגוד להחלטת הוועדה מ-2013". ויצמן מציין עוד כי "אוהל הגמבו ספורט פעל ולא הצלחתי לראות האם גובים תשלום",

ויצמן מציין בנוסף כי קיבל תלונות על מכירת נקניקיות בכיכר ציון במרכז העיר בעיצומה של שבת קודש.

מ"מ ראש העיר יצחק פינדרוס הגיב בשרשור המייל כי "צריך לכנס שוב את הוועדה למען השבת עם הנציגים ולנקוט צעדים מעשיים...". פינדרוס מרמז על הצורך בהשלכות מעשיות וכותב כי "כנראה שההידברות מיצתה את עצמה".

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר מ"מ ראש העיר יצחק פינדרוס כי "המאבק על השבת בירושלים הוא מאבק בלתי פוסק. נתייעץ עם גדולי ישראל כיצד לנהוג על מה שקורה במתחם התחנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר