קיבלתם שירות בסניף הדואר, היכונו לשיחה שיווקית מחברת ביטוח

אזרחים רבים מתלוננים על שיחות שכנוע לעבור לחברת ביטוח כלשהי - רגעים לאחר שיצאו מסניף הדואר בו קיבלו שירות. האם דואר ישראל מעביר פרטי לקוחות אישיים לחברות פרטיות? (צרכנות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דואר ישראל (צילום: משה שי / Flash90)

תופעה חדשה: אזרחים מן השורה ניגשים אל סניף הדואר הקרוב לביתם במטרה להגיש בקשה להעברת בעלות על רכב בדואר, ולאחר זמן לא רב, מתקבלים בביתם שיחות טלפון מחברת ביטוח - חברת בשם "פוסט שווה" - שעיקר תוכנם הוא ניסיון לשכנע את מקבל השיחה לרכוש את שירותי הביטוח של החברה ולהיהפך ללקוח שלה.

מתברר, כי דואר ישראל עובד באופן שוטף עם החברה המדוברת, וכעת החשש של לקוחות רבים הוא שהדואר העביר את פרטיהם האישיים לחברת הביטוח, מה שאיפשר לה ליצור קשר טלפוני עם האזרחים הללו.

מדואר ישראל נמסר בתגובה לערוץ 10 שפרסם את המקרים, כי הוא אינו מעביר פרטי לקוחות ללא אישורם - למעט מספרי הטלפון שאכן הועברו לה. תגובת משרד התחבורה: "הנושא הובא לתשומת לבנו. הנחנו את הדואר להפסיק בפעילות הזו באופן מיידי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר