בלב הסערה

לונדון התרגשה לקבל את פניו של הרב הראשי הגר"ד לאו

בעיצומה של סערת ה"ברקזיט" ביקר הגר"ד לאו בביקור רשמי בקהילות היהודיות בבריטניה. הוא נפגש עם הרב הראשי לבריטניה, הרב אפרים מירוויס ועם דייני בית הדין בלונדון (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו, סיים אתמול (שני) בבוקר מסע בן ארבעה ימים בקהילות היהודיות בלונדון ובפרברים.

את ביקורו בבריטניה, פתח הרב הראשי בפגישה מושכת עם הרב הראשי לבריטניה, הרב אפרים מירוויס. במהלך פגישתם, דנו הרבנים על ההשלכות שעלולות להיות כלפי יהודי אירופה וישראל מפרישת בריטניה מהאיחוד האירופי וכן דנו בדרכים לחזק את הזהות היהודית בקרב בני הדור הבא באנגליה.

בהמשך,נפגש הרב הראשי עם דייני ביה"ד של לונדון בראשות האב"ד הרב געללי ובהמשך ערך סקירה מקיפה במחלקות הכשרות והעירובין הנמצאים באחריות הקהילה והבי"ד של לונדון.

בליל שבת, סעד הרב הראשי יחד עם מאות סטודנטים יהודיים, המתקרבים לדת, הלומדים באוניברסיטאות השונות בלונדון. הסעודה נמשכה עד השעות המאוחרות של הלילה ובמהלכה שוחח הרב הראשי עם הסטודנטים על ענייני יהדות ומסורת יהודית.

במהלך מסעו, הגיע גם הרב הראשי לעשרות קהילות ובתי ספר יהודיים, כשבין בתי הספר נמצא בית הספר J.F.S שהינו בית הספר היהודי הגדול ביותר באירופה ובו לומדים כ-2000 תלמידים. בין הקהילות הנוספות בהן ביקר הרב הראשי היו גם הקהילה הספרדית בלונדון, בתי הספר של חב"ד וקהילות נוספות.

את ביקורו סיים הרב הראשי במסירת שיעורים תורניים בישיבת חב"ד ובשיעור בכולל לאברכים בראשותו של הדיין הרב ארנטרוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר