לאחר גזר הדין

הרוצח ישי שליסל מדבר: "אני חייל של הקב"ה"

יומיים לאחר שנגזר דינו של הרוצח ישי שליסל למאסר עולם בתוספת 31 שנות מאסר, הוא מדבר בראיון לערוץ 10: "אם בן אדם הולך ברחוב ורואה שמרביצים לאבא שלו - הוא יעמוד מהצד?" (חדשות)

(תמונה ראשית: Yonatan Sindel/Flash90, וידאו: ערוץ 10)

יומיים לאחר שנגזר דינו של הרוצח ישי שליסל למאסר עולם בתוספת 31 שנות מאסר בגין רצח הנערה שירה בנקי ע"ה, שליסל התראיין הערב (שלישי) לחדשות 10 וחזר על הדברים אותם השמיע במהלך המשפט.

"המצעדים האלה מציגים את עצמם כאהבה, אני רוצה להדגיש את השקר הגדול של הדבר הזה, זאת לא אהבה אלא בדיוק הפוך - זאת השנאה בהתגלמותה. אני גם אמרתי לבית המשפט שאני מאמין שהקב"ה לא הסמיך אותם לשפוט ואני לא רוצה להכיר בהם וגם לא רוצה ייצוג. אני חייל של הקב"ה, שהקב"ה ידאג לי וברוך השם הכל טוב" אמר שליסל.

בראיון, שליסל לא חזר בו ממעשיו ולא הביע צער על הנערה שירה בנקי שרצח: "אני לא אומר שצריך לרצוח אבל אני שם את זה בתור נקודה למחשבה, המשפחה שלה זה כמובן מקרה מצער", שליסל הוסיף, "הם עושים את המצעדים האלה דווקא נגד הקב"ה ומציגים בפני כל העולם שבמקום שאנחנו עם קדוש, בנים לה', (זה) מתועב, משוקץ ומסריח, הם מראים את זה ככה לכל העולם", הוא אמר.

שליסל אמר בראיון כי "אם בן אדם הולך ברחוב ורואה שפתאום מרביצים לאבא שלו - אז מה הוא יעשה, יעמוד מהצד, ישמור על הנימוס והסדר והחוק? אותו הדבר עם הקב"ה - הוא אבא שלנו וזה פשוט כאילו מרביצים לו ויורקים לו בפרצוף".

בהמשך התבטא שליסל נגד חלוקת ירושלים ואמר: "את הר הבית נתנו למוסלמים, את קבר דוד המלך רוצים לתת לנוצרים, את הכותל רוצים לתת לרפורמים, את ירושלים למצעדים ואת בנות ישראל נותנים לערבים להתחיל איתן חופשי - ומגבים את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר