"עצובים על האובדן"

טרגדיה: ההרוג הראשון בעולם מתאונת מכונית ללא נהג

התאונה, בה היה מעורב רכב מדגם ה-S של טסלה מסמנת את ההרוג הראשון הידוע בתאונות בהן מעורבים רכבים שמשתמשים בטכנולוגיה העתידנית של רכב ללא נהג (רכב, חדשות מהעולם)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כלי תקשורת בעולם דיווחו בסוף השבוע על ההרוג הראשון בתאונה שנגרמה במהלך שימוש ברכב אוטונומי ללא נהג. הרכב שהיה מעורב בתאונה והנוסע ששהה בתוכו נהרג הוא מדגם S של חברת טסלה. לפי הדיווחים בארה"ב, בעקבות התאונה הקטלנית נפתחה חקירה.

התאונה, כך דווח, אירעה ב-7 למאי בפלורידה, כאשר טרקטור פנה שמאלה והתנגש במכונית האוטונומית שהטייס האוטומטי שלה מסיבות שאינן ידועות לא הצליח לחזות את האסון המתרחש ולהסיט אותה מהנתיב.

התאונה, בה היה כאמור מעורב רכב מדגמי ה-S 2015 של טסלה מסמנת את ההרוג הראשון הידוע בתאונות בהן מעורבים רכבים שמשתמשים בטכנולוגיה העתידנית של רכב ללא נהג.

רכבי מודל S של טסלה (יוטיוב)

אילון מאסק מ"טסלה" שיגר תנחומים למשפחתו של ההרוג בציוץ בטוויטר ובאתר החברה נכתב כי "להרוג היתה משפחה אוהבת ואנחנו עצובים על אובדנם. הוא היה ידיד של טסלה ומיקד את חייו בחדשנות ובהבטחה הטמונה בטכנולוגיה".

בחברה הדגישו כי מדובר בהרוג הראשון אחרי יותר מ-130 מיליון קילומטרים בהם ה"טייס האוטומטי" של החברה הופעל. "בכל כלי הרכב בארה"ב יש הרוג אחד על כל 94 מיליון קילומטרים. ברחבי העולם, יש הרוג אחד בערך על כל 60 מיליון קילומטרים" נאמר באתר החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר