בנט שותק, סמוטריץ' מאיים: פרישה מהממשלה - על הפרק

בעוד יו"ר מפלגתו מסתפק בתקיפת צעדיה של הממשלה בה הוא יושב, בצלאל סמוטריץ' לוקח את זה צעד אחד קדימה, ומאיים מפורשות על נתניהו: "ישיבתנו בממשלה בסימן שאלה מאוד גדול" (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט. ארכיון (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מ'הבית היהודי', מטיל פצצה ומצהיר כי במצב הנוכחי לא בטוח שמפלגתו תוכל להמשיך לשבת בממשלת נתניהו.

"אני מרגיש אחריות גדולה מאוד על הכתפיים מתוקף היותי חבר בממשלה הזאת. אני ממש לא בטוח שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להמשיך ולשבת בה", אמר סמוטריץ' בראיון לרדיו 'גלי ישראל' בעקבות הפיגועים הרצחניים בסוף השבוע האחרון.

"אם התובנה שאמרתי עכשיו היא נכונה, שהממשלה הזאת פשוט לא מסוגלת למגר את הטרור, לא כי יש כאן איזה כשל טכני, לא כי איזה מישהו לא מספיק מקצועי, כי איזה שר ביטחון לא חושב על רעיון טוב. אלא כי הבסיס, השורש, כל הקונספציה, כל התפיסה שבתוכה מתנהלת הממשלה הזאת היא כזאת שרק מעודדת את הטרור ורק מלבה אותו, אז אני באמת לא בטוח שיש לנו את הזכות להמשיך ולהישאר כאן בממשלה, למרות שאנחנו עושים בה המון המון המון דברים טובים", הבהיר סמוטריץ'.

חבר הכנסת האנרגטי הדגיש כי בכוונתו להעלות את הדברים בישיבת הסיעה הקרובה: "אני בדיון נוקב על זה מאוד עם עצמי ואני אעורר את הדיוק הנוקב הזה גם עם סיעתי כבר מחר בישיבת הסיעה, אולי עוד קודם לכן בשיחות עם חברים".

סמוטריץ' שב והדגיש: "אני חושב שאסור לנו בשום פנים ואופן לקבל את העובדה שאנחנו בתוך הממשלה כמשהו כזה ברור, מובן מאליו. יש לי מעליה (הישיבה בממשלה; ג"ע) כרגע סימן שאלה מאוד מאוד גדול ואדום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר