מפגש מרגש בבית האבלים

הרב ששכל את בנו הגיע לנחם את הורי הנרצחת: "צריך להודות לה'"

שבועיים לאחר ששכל את בנו באסון טביעה, הגיע הרב מיכאל לסרי לנחם את הוריה של הלל אריאל הי"ד שנרצחה על ידי בן עוולה בשבוע שעבר. "הקב"ה זיכה אותנו לשמור על הנשמות" אמר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: צורי הולנדר)

מפגש מרגש בבית האבל: המחזיר בתשובה ומשמח הלבבות הרב מיכאל לסרי, שרק לפני שבועיים שכל את בנו שמעון יוחאי ז"ל שטבע למוות בחוף הים, הגיע היום (שלישי) לביקור תנחומים אצל משפחת אריאל היושבים שבעה בקריית ארבע על בתם הלל יפה הי"ד שנרצחה על ידי בן עוולה בשבוע שעבר.

הרב לסרי שוחח עם האב ובני המשפחה וסיפר להם על האובדן הגדול שהוא עצמו חווה לאחר טביעת בנו היקר, אולם אמר כי ניתן לראות בהכל את יד ההשגחה ולהבין שהכל לטובה.

הלל יפה אריאל הי"ד והחדר בו נרצחה

הרב לסרי סיפר כי אחרי השבעה על בנו הוא עלה לכותל המערבי כדי לומר תפילת "נשמת כל חי", מה שעורר סימני שאלה אצל רבים. "אמרתי להם: אני הולך להודות לקב"ה שזכיתי ל-21 שנים שהייתה לי ביד נשמה כזאת גבוהה. הקב"ה זיכה אותי לשמור עליה. זה לא פשוט".

הרב מיכאל לסרי נפרד מאביה של הלל יפה (צילום: צורי הולנדר)

"בתכם הי"ד נמצאת כעת במקום גבוה בשמיים בגן עדן עם כל הקדושים והטהורים, אנחנו צריכים להתחזק לעילוי נשמתה הטהורה ולקבל על עצמינו קבלות טובות ברוחניות" אמר הרב. הרב לסרי הרעיף טללי נוחם על בני המשפחה הכאובים שמצידם סיפרו על החיזוק הגדול שהם שואבים מדברי הניחום.

"הרגשתי צורך עצום לנסוע לחזק את המשפחה" סיפר לאחר מכן הרב לסרי למקורביו והבהיר כי "מי שמת על קידוש השם מעלתו גדולה מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר