הכלה בשיקום, החתן במצב קל

מרגש: הנס של החתן שמקדיש את זמנו ללא לאות למען כלתו

שרי שפרלינג, הכלה שנפצעה קשה ב'אסון 402', עוברת שיקום, מי שעומד לימינה ומסייע ללא לאות הוא חתנה קובי קסטנליץ שאמש נפגע מאוטובוס ובחסדי שמיים מתברר כי נפצע באורח קל (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
החתן קובי וכלתו שרי, ב'שיבא' (באדיבות המצלם)

בבית החולים 'הדסה עין כרם' שהה במהלך הלילה (חמישי) החתן קובי קסטלניץ המאורס לכלה שרי שפרלינג שנפצעה בתאונה הקשה באסון 402.

קסטלניץ נפגע בשדרות גוללה מאיר מאוטובוס חולף בשעה שהיה בדרך לחגוג את יום נישואי הוריו יחד עם בני משפחתו. מעוצמת הפגיעה נפגע קסטלניץ באורח בינוני.

בני המשפחה שוחחו עם "כיכר השבת" ועדכנו כי לאחר בדיקות מקיפות התברר שמצבו טוב ממה שסברו מלכתחילה. "היה לו נס גדול", הם אומרים, "הוא עבר זעזוע מוח, שבר בעצם הבריח, פציעות וחבלות. זה לא פשוט אבל מדובר בנס גדול מאוד".

במהלך הלילה סיפרו בני המשפחה לכלה על התאונה והיא ביקשה מכולם להתפלל על חתנה שיבריא במהרה.

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי מצבו של החתן "הינו קל, הוא בהכרה מלאה ועודנו מטופל בחדר המיון".

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת יעקב יצחק בן חנה גיטל לרפואה שלימה.

החתן והכלה ב'שיבא'

יצויין כי במהלך החודשים האחרונים מאז הפציעה של שרי מקדיש קובי תלמיד ישיבת קול תורה מזמנו ללא לאות למען כלתו והוא נראה פעמים רבות במחלקת השיקום בבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מסייע בכל מה שניתן.

בני המשפחה מספרים ל"כיכר השבת" כי גם הרופאים עמדו המומים ואמרו ליעקב שאמנם הוא סובל כרגע ויסבול כנראה כמה ימים לא פשוטים, אך אין להם הסבר הגיוני איך יצא בצורה כזאת מתאונה כה קשה וכנראה שומרים עליו מלמעלה. "אין ספק מדובר בנס גדול ויש ליעקב זכות גדולה מאוד", סיכמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר