דרמה בארה"ב

חמישה שוטרים נרצחו בירי צלפים בהפגנה נגד אלימות שוטרים

במהלך הפגנת שחורים בדאלאס נגד ירי של שוטרים על אזרחים נרצחו חמישה שוטרים ועוד שבעה נפצעו בירי צלפים נגדם. שלושה חשודים נעצרו • צפו בתיעוד מרגעי האימה (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
תיעוד הירי בשוטרים, בשידור חי בפייסבוק (צילומם: מתוך פייסבוק וטוויטר תמונה: שאטרסטוק)

במהלך הפגנת שחורים נגד ירי של שוטרים על אזרחים בעיר דאלאס שבטקסס, נרצחו חמישה שוטרים ועוד לפחות ששה נפצעו בירי צלפים נגדם.

על פי הדיווחים ברשת "פוקס ניוז", מפקד המשטרה המקומית בדאלאס, דיוויד בראון, מסר כי במהלך צעדת המחאה בעקבות ירי בשני שחורים תוך יממה אחד מהם מת לעיני המצלמה של בת זוגו שפרסמה את זה ברשת ועוררה סערה של ממש, שני צלפים שהיו במקום מוגבה החלו לירות לעבר השוטרים שבמקום. שוטר תנועה ושלושה שוטרים נוספים מתו מפצעיהם, מצבם של שני שוטרים אחרים מוגדר קשה. פרט לשוטרים שנפצעו, נפצע גם אזרח.

"הם ירו בחלק מהשוטרים בגב", מסר מפקד המשטרה, שציין כי נבדקת הטענה כי החשודים איימו במקביל שהטמינו פצצה במקום. צוות חבלנים משטרתי אבטח את הזירה לאחר שנמצא חפץ חשוד. לפי הדיווחים, שני החשודים ירו לפחות 60 כדורים. עד אותו רגע ההפגנה הייתה שקטה לחלוטין, ולא נרשמה בה אלימות מיוחדת.

כך נשמע הירי בשוטרים בדאלאס

משטרת דאלאס עצרה שני חשודים בירי. מהמשטרה המקומית נמסר כי אחד החשודים הסגיר את עצמו לאחר שהתבצר בתוך מחסן. חשוד נוסף נעצר לאחר חילופי יריות.

במהלך הלילה נערכו הפגנות נוספות בערים רבות בארה"ב סביב נושא אלימות המשטרה כלפי שחורים. מתחילת 2016 ירו למוות שוטרים ב-561 בני אדם, 136 מהם שחורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר